Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa części komputerowych

Wojewódzki Ośrodek Informatyki Terenowy Bank Danych w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, ul. Konarskiego 1-3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3497700 , fax. 0-52 3286530
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Informatyki Terenowy Bank Danych w Bydgoszczy
    ul. Konarskiego 1-3 1-3
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3497700, fax. 0-52 3286530
    REGON: 00051423600049
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woitbd.bydgoszcz.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa części komputerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa części komputerowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302310007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych). 12.2 Dopuszcza się wnoszenie wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 PZP. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek bankowy Wojewódzkiego Ośrodka Informatyki - Terenowego Banku Danych w Bydgoszczy: Bank Przemysłowo-Handlowy PBK S.A. w Krakowie, Oddział w Bydgoszczy, pl. Wolności 1, 85-004 Bydgoszcz, nr 78 1060 0076 0000 4021 9000 4381. 12.3 Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem biegu terminu ważności wadium jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 12.4 Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (z wyjątkiem dowodu przelewu) należy zdeponować w siedzibie zamawiającego - ul. Konarskiego 1-3, Bydgoszcz, pok. nr 151, a poświadczoną przez osoby uprawnione kopię tego dokumentu należy dołączyć do oferty. 12.5 Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 PZP. 12.6 Wykonawcę, który nie wniósł wadium (w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą) wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie (na zasadach określonych w art. 23 PZP). Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 PZP). 7.2. W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 7.2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7.2.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7.2.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą. 7.2.4. Zrealizowali lub realizują zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Dokument uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 8.2. Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat (lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 8.3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (lub że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 8.4. Oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ): 1) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 2) oświadczenie, że wykonawca przyjmuje warunki zawarte przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wraz z załącznikami) oraz warunki, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy. 8.5. Wykaz dostaw części komputerowych wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie (z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, daty i miejsca realizacji), zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się co najmniej 1 wykonanym i zakończonym zamówieniem. Pod uwagę brane będą wyłącznie zamówienia z wykazu ściśle spełniające w/w warunki. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 8.6. Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał tego dokumentu, z wyjątkiem dowodu przelewu, należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego, ul. Konarskiego 1-3, pok. nr 151, I piętro). UWAGI: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.1. - 8.3. należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie musi być dokonane imienną pieczątką(-kami) i podpisem(-ami) osoby(osób) uprawnionej(-ych) do składania wszelkich oświadczeń i występowania w imieniu wykonawcy lub innych osób upoważnionych stosownym pełnomocnictwem wraz z datą i napisem (za zgodność z oryginałem) 2. Zamawiający zastrzega, iż może zażądać od wykonawcy przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii stosownych dokumentów w celu potwierdzenia ich prawdziwości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woitbd.bydgoszcz.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach