Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część A – Sukcesywna dostawa i montaż części i akcesoriów komputerowych Część B – Sukcesywna dostawa Pendrive’ów

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
  • Data zamieszczenia: 2021-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    Wybrzeże L.Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część A – Sukcesywna dostawa i montaż części i akcesoriów komputerowych Część B – Sukcesywna dostawa Pendrive’ów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych wyspecyfikowanych w załączniku nr 2 (A-B) do SIWZ, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 odrębne części A i B, osobno oceniane: Dotyczy części A 1. Wykonawca ma wycenić każdą pozycję wykazu z uwzględnieniem kosztów: a) dojazdu pracowników Wykonawcy do wyznaczonego miejsca na terenie miasta Wrocławia, gdzie znajduje się sprzęt, w celu zamontowania w nim zamawianych części lub akcesoriów komputerowych, b) należności za pracę serwisanta – montaż w miejscu użytkowania lub w serwisie firmowym, c) materiału potrzebnego do wymiany lub napraw, d) testowania i uruchomienia sprzętu po zamontowaniu lub naprawie. 2. W zakres dostaw, o których mowa w pkt. 1, wchodzą następujące czynności: usuwanie awarii sprzętu – doprowadzanie sprzętu do poprawnej pracy, wymiana elementów uszkodzonych, reinstalowanie posiadanego przez użytkownika legalnego oprogramowania – po awarii. 3. Procedura postępowania w przypadku naprawy, modernizacji czy rozbudowy sprzętu standardowego zawierającego podstawowe dyski twarde, napędy FDD, CD-Romy, pamięci, myszki, kable, karty graficzne, płyty główne oraz procesory: a) Wykonawca zrealizuje dostawę części i akcesoriów komputerowych wymienionych w zleceniu przekazanym przez Centrum Informatyczne UMW (CI), a Użytkownik potwierdzi w Karcie zlecenia (wystawionej przez Wykonawcę) wykonanie naprawy z wymianą podzespołów oraz poprawne działanie sprzętu po naprawie. b) Wykonawca przekaże do CI potwierdzoną przez użytkownika Kartę zlecenia oraz fakturę, wystawioną za wykonaną usługę (pkt. a) c) Zamawiający ureguluje należność za zrealizowaną dostawę oraz usługę w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury, po wcześniejszym podpisania Karty zlecenia. 4. Zamawiający ustalił następujące warunki organizacji serwisu oraz gwarancji wykonanej usługi: a) Dokumenty zleceń wystawione przez CI zostaną przesłane drogą elektroniczną na adres email Wykonawcy w dniach roboczych między godziną 8-16. Czas realizacji zlecenia przez Wykonawcę liczony będzie od daty przesłania dokumentu zlecenia, b) termin realizacji zlecenia serwisowego zwykłego: zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu ofertowym Zał. nr 1 A do SIWZ, nie dłuższy jednak niż 8 dni roboczych od dnia odbioru zlecenia (w razie nie dokonania naprawy w tym terminie, zostanie dostarczony sprzęt zastępczy), c) termin realizacji zlecenia pilnego (ok. 10% wszystkich zleceń) przekazanego faksem lub pocztą elektroniczną: zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu ofertowym Zał. nr 1 A do SIWZ, nie dłuższym jednak niż 4 dni robocze od dnia odbioru zlecenia, d) okres gwarancji na części komisowe instalowane w sprzęcie komputerowym, dla którego brak na rynku części nowych: min. 6 miesięcy, e) okres gwarancji pozostałych podzespołów, części czy akcesoriów: gwarancja producenta, min. 12 miesięcy. Dotyczy części B 5. Miejsce dostaw: Dostawy Pendrive’ów, będą realizowane do wskazanych w zleceniach jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu zlokalizowanych na terenie miasta Wrocławia. 6. Zamawiający ustalił następujące warunki organizacji dostaw oraz gwarancji: a) termin realizacji zlecenia zwykłego przekazanego faksem lub pocztą elektroniczną: zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu ofertowym Zał. nr 1 B do SIWZ, nie dłuższy jednak niż 8 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia, b) termin realizacji zlecenia pilnego (ok. 10% wszystkich zleceń) przekazanego faksem lub pocztą elektroniczną: zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu ofertowym Zał. nr 1 B do SIWZ, nie dłuższy jednak niż 4 dni robocze od dnia otrzymania zlecenia, c) okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach