Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, Dęblińska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 886 87 68, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o
Dęblińska 2
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 81 886 87 68, , fax. -
REGON: 43084068400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zuk.pulawy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udział Gmina Misto Puławy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa części eksploatacyjnych do rozdrabniarek dla ZUOK w Puławach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części eksploatacyjnych do rozdrabniarek Micromat 2800 dla Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 1.Nóż obrotowy 43x19,5x43 mm typ płaski, materiał: stal proszkowa CPM10V lub o równoważnych parametrach, twardość co najmniej 58 HRC - 372 szt. 2.Docisk noża obrotowego 43x43 mm materiał: stal narzędziowa, twardość co najmniej 35 HRC - 372 szt. 3.Oprawa (imak) noża obrotowego 43x43 mm materiał: stal narzędziowa, twardość co najmniej 35 HRC - 372 szt. 4.Nóż stały tnący 345x136,5x28 mm materiał: stal X153CrMoV12 (dawniej NC11LV) lub równoważna, twardość 57-59 HRC - 16 szt. 5.Nóż stały zgarniający 345x178x37 mm materiał: stal X153CrMoV12 (dawniej NC11LV) lub równoważna, twardość 57-59 HRC - 16 szt. 6.Śruba imbusowa stożkowa z łbem wypukłym M24x80 mm, imbus 17 mm, kl. 10.9 - 372 szt. 7.Śruba centrująca nóż obrotowy M12x25 mm, kl. 12.9 - 372 szt. 3.Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych, ul. Dęblińska 96, 24 - 100 Puławy. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie czynności pozostające w związku z realizowaną dostawą, konieczne do jej prawidłowego wykonania. 5.Cena powinna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności obejmujące dostarczenie części eksploatacyjnych do miejsca realizacji zamówienia. 6.Zamawiający zastrzega, iż wskazane w SIWZ ilości części eksploatacyjnych stanowią ilości maksymalne zaś zamówienie będzie realizowane zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie będą przysługiwać w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zamówienia mniejszych ilości części eksploatacyjnych w okresie realizacji zamówienia. 7.Dostawy będą realizowane sukcesywnie w partiach nie mniejszych niż ¼ całości zamówienia na podstawie przesyłanych zamówień przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. Każdorazowo na jeden dzień przed planowaną dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego faksem lub e -mailem o przewidywanym terminie dostawy. 8.Zamawiający wymaga zachowania maksymalnego czasu realizacji dostawy jednej partii części eksploatacyjnych na 10 dni roboczych od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Wykonawcę przesłane faksem lub e-mailem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44316400-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowiące Załącznik Nr 4 do IDW-SIWZ, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty odrębnie dla każdego z nich).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną