Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Szpitalna
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 856 552 825 , fax. 856 552 825
- Data zamieszczenia: 2020-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 8
17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
tel. 856 552 825, fax. 856 552 825
REGON: 50653482000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsiemiatycze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA ASORTYMENTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa asortymentu Jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedstawionym w załącznik nr 2 do SIWZ w podziale na 77 pakietów. – Formularze asortymentowo – ilościowo – cenowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularz asortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w szczegółowo do oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy dostawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Ilość Towaru określona w SIWZ, przewidziana do nabycia w okresie obowiązywania Umowy, została określona w sposób szacunkowy. Ilość Towaru nabyta przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy może być mniejsza bądź wzrosnąć i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względem Zamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający nabędzie Towary o wartości nie niższej niż 60 % 5. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020r .poz.186 z późn. zm) 6. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniały określone normy, posiadały aktualne karty charakterystyki oraz aktualne wpisy do Rejestru Środków chemicznych i Materiałów Medycznych dopuszczające do obrotu i używania na terytorium RP, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2019.poz.499 z późn. zm.). 7. Okres ważności dostarczonych Towarów nie może być krótszy, niż 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy Towarów, dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach, każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 8. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem cenowym (Załącznik nr 2). 9. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 – te pozycje zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. (dotyczy/nie dotyczy). 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający przewiduje możliwość użycia prawa opcji w zakresie pakietu nr 15 co do ilości zakupionego asortymentu. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tj Dz.U. 2019, poz. 1843 ze zm) Przewidywana ilość wynosi 30% zamówienia podstawowego liczonego od ilości szt. Asortymentu przewidzianego załącznikiem nr 2 do SIWZ pakiet nr 15. Szczegółowe unormowania zawiera § 12 wzoru przyszłej umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykład treści oświadczenia - Zał. nr 6 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ANTYSEPTYCZNYCH I DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH II”
Dodano: 2020-07-17 - Dostawa urządzeń medycznych na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
Dodano: 2019-11-15 - Zakup mebli i sprzętów medycznych na potrzeby Oddziałów Szpitalnych w ramach projektu nr LT-PL-3R-246 realizowanego z Program Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska pn. „Przede wszystkim pacjent – poprawa standardów opieki nad pacjentem na pograniczu polsko-litewskim.’’
Dodano: 2019-09-20 - DOSTAWA ASORTYMENTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH II
Dodano: 2019-07-10 - „DOSTAWA ASORTYMENTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH”
Dodano: 2019-05-20 - Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń medycznych.
Dodano: 2017-11-28 - Przetarg nieograniczony na dostawę systemów do biopsji gruboigłowej.
Dodano: 2017-11-09 - Przetarg nieograniczony na dostawę aplikatorów do brachyterapii piersi.
Dodano: 2017-11-03 - Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń medycznych.
Dodano: 2017-11-03