Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Sulejowie w 2020 roku

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Jana Pawła II w Sulejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-330 Sulejów, Konecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446162532, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Jana Pawła II w Sulejowie
    Konecka 45
    97-330 Sulejów, woj. łódzkie
    tel. 446162532, , fax. -
    REGON: 00122973300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.sulejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Sulejowie w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Sulejowie w 2020 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 2a-h do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo-cenowych przez cały okres trwania Umowy. 3. Wykonawca może zaoferować opakowania/gramatury innej wielkości, wówczas ilość oraz cenę jednostkową brutto należy wskazać do wielkości zaoferowanego przez Wykonawcę opakowania. Ilości należy przeliczyć w zaokrągleniu do pełnych opakowań w górę. 4. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części. Liczba części:8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia max. 8 według części określonych w załącznikach nr 2a-h do SIWZ – formularzu asortymentowo-cenowym. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Pakiet 1 ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - Załącznik nr 2a do SIWZ Pakiet 2 MIĘSO, DRÓB - Załącznik nr 2b do SIWZ Pakiet 3 WARZYWA, OWOCE - Załącznik nr 2c do SIWZ Pakiet 4 PRODUKTY MLECZARSKIE I JAJA - Załącznik nr 2d do SIWZ Pakiet 5 RYBY MROŻONE - Załącznik nr 2e do SIWZ Pakiet 6 MROŻONKI - Załącznik nr 2f do SIWZ Pakiet 7 PRODUKTY GARMAŻERYJNE - Załącznik nr 2g do SIWZ Pakiet 8 PIECZYWO - Załącznik nr 2h do SIWZ 5. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb, a gwarantowana ilość artykułów to 70% artykułów wymienionych w załącznikach nr 2a-h do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zamiany ilości asortymentu wyszczególnionego w załącznikach nr 2a-h do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym pomiędzy pozycjami w danym pakiecie przy zachowaniu tych samych cen jednostkowych brutto na poszczególny asortyment w ramach wartości brutto określonej w załącznikach nr 2a-h do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości zakupionych materiałów w przypadku zmniejszenia potrzeb. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o całkowite wynagrodzenie określone w danym Pakiecie w załącznikach nr 2a-h do SIWZ. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach maksymalnych wskazanych w załącznikach nr 2a-h do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym. 6. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić zakup, dostawę i rozładunek artykułów żywnościowych. 7. Wymagania dotyczące przedmiotu umowy: a) Towar świeży, I gatunku, najwyższej jakości dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w aktach prawnych. b) Termin dostawy: maksymalnie 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia, z tym że towar musi zostać dostarczony:  Pakiet 2 MIĘSO, DRÓB; Pakiet 3 WARZYWA, OWOCE; Pakiet 4 PRODUKTY MLECZARSKIE I JAJA: w godz. 7:00-8:00 danego dnia, na który jest zamawiany towar.  Pakiet 7 PRODUKTY GARMAŻERYJNE w godz. 7:00-10:00 danego dnia, na który jest zamawiany towar.  Pozostałe pakiety w godz. 7.00-15.00. Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu drogą telefoniczną lub e-mailem. Dostawy (w tym rozładunek) będą dostarczane do siedziby Zamawiającego do magazynu w szkolnej stołówce 97-330 Sulejów, ul. Konecka 45. Bieg terminu dostawy będzie liczony od dnia następnego roboczego po dniu złożenia zamówienia do dnia dostarczania do siedziby szkoły przy składaniu zamówienia. Za dzień realizacji przedmiotu umowy uznany będzie dzień, w którym Wykonawca zakończy realizację dostaw wszystkich zamówionych artykułów. Ilekroć w niniejszym zamówieniu jest mowa o dniach roboczych, należy przez to rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Jakość produktów: Pakiet 1 ARTYKUŁY SPOŻYWCZE – przyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty sypkie, bez sklejania się, twarde, sprężyste, produkty z puszek bez pleśni, mętnej konsystencji, fasola - nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe. Makaron sporządzony z najwyższej jakości mąki, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor. Pakiet 2 MIĘSO, DRÓB - barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu. Pakiet 3 WARZYWA, OWOCE - powinny być nie zwiędnięte, bez uszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto-stożkowate, dopuszcza się nieregularne kształty, intensywny kolor, skóra gładka, tłustawa, lśniąca, miąższ zielonkawobiały, soczysty. Warzywa korzenne - korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa - klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, groch - nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe; owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Pakiet 4 PRODUKTY MLECZARSKIE I JAJA - świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty. Jaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki. Pakiet 5 RYBY MROŻONE - świeże, mrożone odpowiednio całe, zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się, bez glazury. Pakiet 6 MROŻONKI - świeże bez uszkodzeń, odpowiednio mrożone. Pakiet 7 PRODUKTY GARMAŻERYJNE - kształt odpowiedni dla danego rodzaju, powierzchnia gładka, błyszcząca; wyroby wyrównane w opakowaniu jednostkowym pod względem kształtu i wielkości; niedopuszczalne: uszkodzenia, popękanie, zabrudzenie powierzchni. Konsystencja i struktura charakterystyczna dla ciasta, elastyczna, miękka, niedopuszczalna luźna, rozpadająca się lub zbyt twarda, smak i zapach typowy dla wyrobów z gotowanego ciasta, niedopuszczalny: stęchły, gorzki lub inny obcy, po ugotowaniu produkt powinien się nie sklejać. Pakiet 8 PIECZYWO - naturalny zapach i kolor, bez oznak spleśnienia, bez uszkodzeń zewnętrznych, zapach świeży po otwarciu produktów, kształt odpowiedni dla danego rodzaju, dobry smak po otwarciu produktów. 8. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne z obowiązującymi przepisami i przedstawi na żądanie Zamawiającego stosowne dokumenty. 9. Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, nazwa producenta, wykaz składników występujących w środku spożywczym, termin przydatności do spożycia. 10. Produkty żywnościowe objęte dostawą będą spełniały wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP niezbędne w zakładach żywienia zbiorowego w szczególności: - odpowiednie normy jakościowe lub atesty, - odpowiednie oznakowanie i termin przydatności do spożycia, - odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu, - odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. 11. Na czas trwania umowy Wykonawca będzie posiadał aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Sanitarnej/Weterynaryjnej potwierdzającej spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówień Zamawiającego zgodnymi z procedurami HACCP. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016r. poz. 1154). 12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty lub atesty i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. 13. Dostawa transportem i na koszt Wykonawcy. 14. Dostawa towaru partiami, stosownie do potrzeb i zamówień Zamawiającego. Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy Wykonawca zobowiązany jest załatwić w trybie pilnym od zgłoszenia. Towar zakwestionowany Wykonawca wymienia na inny pełnowartościowy w ciągu 24 godzin od momentu dostawy, natomiast w przypadku zamówień na mięso, drób, warzywa, owoce, produkty mleczarskie i jaja, produkty garmażeryjne w ciągu maksymalnie 2 godzin od zakwestionowania towaru. W przypadku dostarczenia zamówionego towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości czy niedostarczenia towaru, a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy we wskazanym terminie – Zamawiający w w/w okolicznościach ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają wykonawcę. 15. Dostarczone artykuły będą posiadały czytelne i trwałe oznakowanie, a zwłaszcza termin przydatności do spożycia. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do Zamawiającego w początkowym terminie jego przydatności lub daty minimalnej trwałości. 16. Dostarczane artykuły, które są przeznaczone do bezpośredniego użycia (np. mąka, cukier, dżemy, makarony) w danej partii zamówienia muszą posiadać co najmniej 2 - miesięczny termin przydatności do spożycia, licząc od daty ich dostarczania do Zamawiającego. Termin ten nie dotyczy w szczególności świeżych warzyw, owoców, mięsa, drobiu i wyrobów garmażeryjnych, jaj, mleka i produktów mleczarskich. 17. Do każdej dostawy Wykonawca dołącza fakturę. 18. Opakowania wypożyczone Zamawiającemu nieodpłatnie lub wliczone w cenę towaru. 19. Od momentu dostawy towaru do magazynu Zamawiającego, koszty w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia (w tym koszty przechowywania, koszty przetworzenia, koszty wywozu odpadów) są kosztami Zamawiającego, jednakowymi dla wszystkich Wykonawców. 20. Produkty żywnościowe muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym przez Zamawiającego lub w opakowaniu o gramaturze wskazanej przez Wykonawcę. 21. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne, opis dotyczący rozwiązań równoważnych został zawarty w załącznikach nr 2a-h do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych lub na produkty równoważne: zaoferowane przez Wykonawcę artykuły nie mogą być gorsze pod względem składu, smaku, estetyki wyrobu i opakowania, niż określone przez Zamawiającego w załącznikach nr 2a-h do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym. Przez produkt „równoważny” Zamawiający uzna produkt, który będzie posiadał takie same cechy jakościowe, skład surowcowy/wartości odżywcze, konsystencję, zapach, smak i barwę, jak produkt opisany w załącznikach nr 2a-h do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym. 22. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunki płatności zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 23. W trakcie realizacji umowy w przypadku gdy producent artykułu spożywczego wycofa z rynku produkt o danej gramaturze lub zmieni jego gramaturę Zamawiający zastrzega prawo do: a) przeliczenia ceny brutto 1 grama zamawianego artykułu w przypadku zmiany gramatury artykułów spożywczych określonych w załączniku do umowy; podstawę do przeliczenia stanowić będzie gramatura oraz cena brutto danego artykułu, określona w załączniku do umowy - kwota brutto, którą Zamawiający zobowiązany będzie zapłacić za jedno opakowanie zamawianego artykułu, stanowić będzie iloczyn ceny 1 grama zamawianego artykułu oraz gramatury podanej na jego opakowaniu; b) wprowadzenia nowych nazw do załącznika do umowy w przypadku zmiany nazw artykułów stanowiących przedmiot zamówienia. 24. Podwykonawstwo Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, określone przez Zamawiającego: 1) zakres dostaw lub usług powierzonych podwykonawcy; 2) kwotę wynagrodzenia, która nie może być wyższa niż wartość tego zakresu dostaw wynikająca z oferty Wykonawcy; 3) termin wykonania zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcy; 4) warunki płatności: a) zapłata wynagrodzenia za wykonanie danego zakresu usług lub dostaw nastąpi po ich odbiorze, b) termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury, potwierdzającej wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy lub usługi; 5) postanowienia dotyczące wysokości kar umownych. Pozostałe wymagania i sposób postępowania w przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom zawarty został we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ) załączonym do niniejszej SIWZ. Zgodnie z SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załącznika nr 1) - dotyczy wszystkich części. 2. Formularz asortymentowo-cenowy (wg załącznika 2a-h) - odpowiednio do danej części. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie (jeśli dotyczy) - dotyczy wszystkich części. 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - dotyczy każdej części. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 4 do SIWZ). Zgodnie z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach