Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w 2021 roku

Przedszkole Samorządowe ogłasza przetarg

  • Adres: 74-505 Mieszkowice, Ul. Willowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 14145156 , fax. 4145156
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Samorządowe
    Ul. Willowa 1
    74-505 Mieszkowice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 14145156, fax. 4145156
    REGON: 32091630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolemieszkowice.szkolnastrona.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w 2021 roku”. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Zamówienie podzielone jest na sześć części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z nich: -Część 1: Mięso, Wędliny, Świeży drób- 15110000-2;15131130-5;15112100-7; -Część 2: Pieczywo świeże, wyroby cukiernicze- 15810000-9; -Część 3: Produkty mleczarskie- 15500000-3; -Część 4: Artykuły spożywcze, Miód naturalny- 15800000-6; 03142100-9; -Część 5: Ryby- 15200000-0; -Część 6: Produkty głęboko mrożone-15896000-5; -Część 7: Warzywa-Owoce świeże, Jaja, Ziemniaki- 03220000-9; 03142500-3; 03210000-6; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia znajduje się w załącznikach nr 5a-5g
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt. 3 Siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt. 2 ppkt. 1) (wzór - zał. Nr 2 do Siwz ); W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt. 5 w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt. 1 Siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) kalkulacja cenowa – załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5d, 5e, 5f, 5g (w podziale na części) do Siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny dokument. Ww. dokument należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach