Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Skokach

Szkoła Podstawowa im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 62-085 Skoki, ul. Poznańska 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8124021 , fax. 061 8124021
  • Data zamieszczenia: 2015-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. A. Mickiewicza
    ul. Poznańska 2 2
    62-085 Skoki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8124021, fax. 061 8124021
    REGON: 00060055600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szp-skoki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Skokach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza działających w Skokach : a) w budynku szkoły podstawowej ul. Poznańska 2, b) w budynku przedszkola samorządowego ul. Sienkiewicza 19 z podziałem na 5 odrębnych zadań- części, które są niepodzielne. (szczegółowy opis podmiotu zamówienia zawierają poszczególne zadania od nr 1 do 5, jako załączniki do SIWZ) Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania lub na część z nich. Wspólny słownik zamówień : CPV: 15 00 00 00 - żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne. Zadanie Nr 1 ( załącznik nr 2/1)15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Zadanie Nr 2 ( załącznik nr 2/2) 15810000-9 - Pieczywo, wyroby cukiernicze. Zadanie Nr 3 ( załącznik nr 2/3) 03140000-4 - Produkty zwierzęce i podobne ( jaja), 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane, 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa, 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne, 15600000-4 - Produkty z przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, 15800000-6 - Różne produkty spożywcze. Zadanie Nr 4 ( załącznik nr 2/4) 15500000-3 - Produkty mleczarskie. Zadanie Nr 5 ( załącznik 2/5) 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty 2. Określone ilości artykułów żywnościowych zostały podane szacunkowo. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione będzie od liczby żywionych w stołówce osób oraz zatwierdzonych do realizacji jadłospisów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów żywnościowych z zachowaniem oferowanych cen jednostkowych oraz prawo do całkowitej rezygnacji z niektórych pozycji asortymentu i z tego powodu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3. W zadaniach 1, 2, 3 i 4 ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę są stałe i nie ulegną podwyższeniu w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 4. W zadaniu nr 5 ze względu na duże sezonowe zmiany cen ziemniaków, warzyw i owoców dopuszcza się możliwość zmian cen oferowanych produktów po minimum 3 miesięcznym okresie obowiązywania umowy, nie częściej jednak niż raz na miesiąc. Zmiana cen może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego uzasadniony zwyżką lub obniżką cen producenta na podstawie uśrednionych cen giełdowych publikowanych na stronach internetowych Wielkopolskiej Giełdy Rolno-Ogrodniczej S.A. w Poznaniu. Każdorazowa zmiana ceny przez Wykonawcę wymaga akceptacji ze strony zamawiającego. 5.Artykuły spożywcze będą dostarczane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, przez okres jednego roku od 01.01.2016 do 31.12.2016 r. z zastrzeżeniem wcześniejszego wygaśnięcia umowy w przypadku wykorzystania środków finansowych przewidzianych na ten cel. 6. Z uwagi na brak możliwości przechowywania w wymaganych warunkach większej ilości produktów, dostawy muszą odbywać się do każdej kuchni od poniedziałku do piątku nie później niż do godziny 7.30 rano:- pieczywo - codziennie, - nabiał - codziennie, - mięso i wędliny - 3 - 4 razy w tygodniu,- pozostałe artykuły spożywcze - 3-4 razy w tygodniu - warzywa i owoce - 3-4 razy w tygodniu Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych wykonawcy. 7. Wielkość każdej dostawy artykułów spożywczych oraz ich rodzaj będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osoby odpowiedzialnej za realizacje przedmiotu umowy po stronie Zamawiającego przekazanej Wykonawcy na piśmie lub telefonicznie. Dostawa musi być zrealizowana w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. 8. Wymagania technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia. - Artykuły spożywcze muszą być wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami. - Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku, pierwszej jakości, nieuszkodzone fizycznie, bez oznak nadpsucia. - Dostarczane produkty muszą mieć termin spożycia, nie krótszy niż 2 tygodnie licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, chyba że przepisy ogólne stanowią inaczej. - Opakowania muszą być oryginalne, posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego ( skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. - Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. - Mrożonki mają być dostarczone w stanie zamrożonym. - Dostawy realizowane będą transportem dostawcy, spełniającym wymogi sanitarne i HACCP na jego koszt. - Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 6.55 - 7.30 - Do każdej dostawy musi być dołączona faktura. 9. W przypadku dostarczenia nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w ciągu 2 godzin w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szp-skoki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach