Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Rudkach ul. Szkolna 2 na rok 2020.

Zespół Szkół w Rudkach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-006 Nowa Słupia, Rudki, ul. Szkolna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 31 77 179 , fax. 41 31 77 179
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Rudkach
    Rudki, ul. Szkolna 2
    26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 31 77 179, fax. 41 31 77 179
    REGON: 26047861600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsrudki.edupage.org/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Rudkach ul. Szkolna 2 na rok 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Rudkach, ul. Szkolna 2 w następujących częściach: artykuły ogólnospożywcze, pieczywo, mięso i wędliny. 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie zamówień cząstkowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego /telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie/, wykonywanych z jednodniowym wyprzedzeniem, składanych codziennie do godziny 15:00. Każde zamówienie cząstkowe będzie określało rodzaje zamawianych artykułów oraz ich ilości. 2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia cząstkowego w następujących dniach i godzinach: - pieczywo – codziennie, od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:00 do 9:00, - mięso i wędliny – codziennie, od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:000 do 9:00; - artykuły ogólnospożywcze - codziennie, od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:00 do 12:00; w dniu następnym po złożeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. 3. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie na adres Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Rudkach, ul. Szkolna 2, 26-006 Nowa Słupia. 4. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 5. Ceny jednostkowe produktów wykonawca może obniżyć w każdym momencie obowiązywania umowy, bez wymagalności zawierania aneksu do umowy. 6. Należność za dostawy realizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy na podstawie faktury wystawionej przy każdej dostawie w terminie do 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury. 7. Dostawa zamówionych produktów ma być wykonywana środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 poz. 1252, udokumentowane decyzją/opinią wydaną przez Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną dla danej grupy produktów, które wykonawca zobowiązany jest okazać przy dostawie na każde żądanie zamawiającego. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz posiadać czystą odzież ochronną. 8. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczące produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2019 poz. 1252), wraz z przepisami wykonawczymi, w szczególności Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154) oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. 2019, poz. 1038 z późn. zm.). Każdy produkt powinien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest posiadać stosowny dokument stwierdzający wdrożenie oraz stosowanie zasad systemu HACCP, jeżeli przepisy prawa tego wymagają. 9. Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej. Materiał opakowaniowy powinien być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Każdy asortyment produktów musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku/klasy. Produkty oznakowane mają być zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. 2015 poz. 29 z późn. zm), tzn. muszą zawierać: nazwę, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy. Na etykietach produktów zawierających substancje powodujące alergie lub reakcje nietolerancji pokarmowej (w tym gluten), nazwa alergenu musi być podkreślona za pomocą pisma wyraźnie odróżniającego go od pozostałych składników wyrobu gotowego. W odniesieniu do żywności sprzedawanej bez opakowań lub pakowanej dopiero w momencie sprzedaży, przekazanie informacji o obecności alergenów jest obowiązkowe. Informacje te muszą być łatwo dostępne, tak aby konsumenci, również w przypadku żywności nieopakowanej mieli świadomość obecności substancji alergennych. Przy każdej dostawie jaj konsumpcyjnych oraz mięsa i wędlin zamawiający wymaga przedstawienia handlowego dokumentu identyfikacyjnego (HDI) zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2019 poz. 824). Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu. Dostawca na każde żądanie zamawiającego zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego mięsa. 10. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem: pieczywo – wyprodukowane będzie w dobie dostawy; ryby i mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy; jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania; mięso i wędliny będą produktami świeżymi, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy. Opakowania powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Mięso powinno mieć powierzchnię suchą, matową, barwę bladoróżową do czerwonej, konsystencję elastyczną, jędrną. Wędliny powinny być świeże, czyste, gładkie, zapach powinien być charakterystyczny dla asortymentu. Warzywa i owoce powinny być świeże, w pierwszym gatunku, bez oznak zaparzenia, zamarznięcia, zepsucia i pleśni, bez oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, nieuszkodzone przez choroby lub szkodniki, bez silnych uszkodzeń mechanicznych oraz pozbawione obcych smaków i zapachów, a także pozostałości środków ochrony roślin. 11. Ryż paraboliczny w czasie wydawania posiłków musi zachować swoje właściwości, tzn. nie może się sklejać, musi być sypki. Makarony w czasie wydawania posiłków muszą zachować swoje właściwości: kształt, sprężystość i konsystencję, nie mogą się rozklejać i rozpływać. Przyprawy muszą mieć intensywny, charakterystyczny zapach i aromat, bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych, fizycznych, chemicznych i biologicznych. 12. Owoce wydawane jako dodatek do posiłku (np. jabłka, gruszki, banany) mogą być zamawiane na sztuki, natomiast rozliczenie nastąpi w kilogramach, wg ceny zaoferowanej w formularzu cenowym. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostaw (ukryte, nieukryte) oraz uszkodzenia powstałe w transporcie produktów. W przypadku dostarczenia artykułów nienadających się do spożycia, zostaną one zwrócone wykonawcy na jego koszt w terminie zaoferowanym w ofercie cenowej – załącznik nr 1 do Siwz. 14. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę/osoby prowadzące nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, ze posiada Ceryfikat HACCP lub zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej stwierdząjące o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemem HACCP (podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z 2019 r poz. 1252- jeżeli przepisy prawa tego wymagają.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę cenowa wraz z formularzem cenowym zgodnie z Rozdziałem II pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Odpowiednie pełnomocnictwa; W sytuacjach określonych w Rozdziale II pkt 6 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej ( Rozdział IV pkt 1 niniejszej SIWZ). 3) Oświadczenie stanowiące część załącznika nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) i podania firm podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia, która można powierzyć podwykonawcom: W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach