Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 73 ogłasza przetarg
- Adres: 03-741 Warszawa, ul. Białostocka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 619 55 01 , fax. 22 619 55 01
- Data zamieszczenia: 2020-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 73
ul. Białostocka 42661
03-741 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 619 55 01, fax. 22 619 55 01
REGON: 80188100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp73.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 73 na rok 2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1: Pieczywo i wyroby cukiernicze (bułki, drożdżówki, pączki, chleb) - CPV 15.00.00.00-8, 15.81.0000-9; Część 2: Wyroby garmażeryjne (naleśniki, pierogi, kopytka, leniwe, pyzy, krokiety)- CPV 15.00.00.00-8, 15.89.42.00-3; Część 3: ryby, warzywa i owoce mrożone (filety rybne, paluszki, warzywa i owoce mrożone) - CPV 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9; Część 4: Warzywa i owoce krajowe, owoce cytrusowe, ziemniaki, pieczarki) - CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1, część 5: mięso wieprzowe, wołowe, drób i wędliny - CPV 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.00.00.00-9, Część 6: Produkty spożywcze, sypkie, nabiał, przyprawy, tłuszcze, warzywa konserwowe, jaja, CPV - 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, CPV - 15.40.00.00-2. 15.60.00.00-4, 15.87.00.00-7, 15.30.00.00-1, 15.80.00.00-6, 03.00.00.00-1; Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu umowy do Zamawiającego po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym ( z jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godz. 15.00 przez pracownika Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że posiada decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą zakład Wykonawcy w rozumieniu art.62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( pDz.U. z 2017 r. poz149 z późn. zm. )
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą (zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ): 1. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (zgodnie z załącznikiem nr 2 di SIWZ). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z którego będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być dostarczone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty , z których wynika prawo do podpisania oferty(oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2014 poz.114 z późn zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( art. 22a ust.2 ustawy Pzp.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej w Przasnyszu.”
Dodano: 2024-07-12 - Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku w podziale na 5 części
Dodano: 2024-07-05 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie w podziale na 7 części
Dodano: 2024-07-05 - Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
Dodano: 2024-06-13 - Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-06-11 - Dostawa różnych artykułów spożywczych oraz warzyw i owoców
Dodano: 2024-05-16 - Dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby DPS „Syrena” w Warszawie w 2024 r.
Dodano: 2024-04-25 - Zakup artykułów spożywczych, mięsa, drobiu, warzyw, owoców, mrożonek i artykułów garmażeryjnych na potrzeby stołówki szkolnej w Zalesiu Górnym
Dodano: 2024-03-08 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych – wyrobów garmażeryjnych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07