Szkoła Podstawowa nr 13 im.Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, ul. Styczyńskiego 32
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 24 11 635 , fax. 32 24 11 635
- Data zamieszczenia: 2014-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 13 im.Tadeusza Kościuszki
ul. Styczyńskiego 32 32
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 32 24 11 635, fax. 32 24 11 635
REGON: 00072205800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp13chorzow.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32, w następujących częściach: 1. Pieczywo i wyroby cukiernicze a) Krótki opis: przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: bułek, chlebów pszennych, żytnich, wieloziarnistych, bułki tartej, drożdżówek. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1a do siwz. b) CPV: 15.00.00.00-8, 15.81.11.00.7, 15.81.00.00-9, 15.82.11.10-3. 2. Warzywa i owoce świeże a) Krótki opis: przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: warzyw i owoców krajowych, owoców cytrusowych, kiszonek. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1b do siwz. b) CPV: 15.00.00.00-8, 03.22.10.00-6, 15.30.00.00-1. 3. Produkty ogólnospożywcze i jaja a) Krótki opis: przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: produktów mleczarskich, przypraw, oleju, ryżu, mąki, kasz, płatków, cukru, dżemów, miodu, słodyczy, herbaty, jaj, koncentratów pomidorowych, sosów, przypraw w płynie, majonezów, musztard, warzyw konserwowych, makaronów itp. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1c do siwz. b) CPV: 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.32.10.00-4, 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7, 15.33.22.90-3, 03.14.25.00-3, 15.89.40.00-1, 15.33.14.25-2, 15.87.12.60-4, 15.87.12.50-1, 15.87.12.73-8. 4. Mięso i wyroby mięsne a) Krótki opis: przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: mięsa drobiowego, udek i podudzi z kurcząt, filetów z kurczaka i indyka, udźców z indyka, porcji rosołowych, mięsa wieprzowego, mięsa wołowego, wędlin drobiowych i wieprzowych, parówek. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1d do siwz. b) CPV: 15.00.00.00-8, 15.13.15.00-0, 15.11.21.00-7, 15.11.00.00-2, 15.10.00.00-9, 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3. 5. Mrożonki - warzywa, owoce, ryba a) Krótki opis: przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: warzyw mrożonych, mieszanek owocowych mrożonych, owoców mrożonych, filetów ryb mrożonych, paluszków rybnych. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1e do siwz. b) CPV: 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70.-9, 15.22.10.00-3, 15.24.17.00-6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: w postępowaniu wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp13chorzow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu
Dodano: 2016-07-15 - Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie z podziałem na 8 zadań w skład którego wchodzą 1) produkty mleczarskie - kod CPV - 15500000-3 2) różne produkty spożywcze - kod CPV - 15896000-5 3) owoce i warzywa - kod CPV - 15300000 - 1 4) mięso, produkty mięsne, wędliny - kod CPV - 15301100-6 5) pieczywo - świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - kod CPV - 15612500-6 6) jaja - kod CPV - 03142500-3 7) mrożonki, warzywa, mięso mielone mrożone, udka, kluski, pierogi- kod CPV- 15896000-6 8) ryby mrożone - kod CPV 15220000-6
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę produktów spożywczych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy : 13/13 PN/2016
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa produktów spożywczych do kuchni Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pawłowicach (Szkoła Podstawowa nr 2 w Pawłowicach - ul. Pukowca 4, Publiczne Przedszkole w Modrzewiowym Ogrodzie - ul. LWP 3)
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa produktów spożywczych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa żywności do stołówek wchodzących w skład Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia w Sosnowcu
Dodano: 2016-06-16 - Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie, ul. Joachimowska 85 z podziałem na 8 zadań w skład którego wchodzą, zadanie nr 3: 3) warzywa i owoce - kod CPV - 15300000 - 1
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa artykułów spożywczych na II pół roku 2016
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa żywności do stołówek wchodzących w skład Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia w Sosnowcu
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa różnych produktów mięsnych i ryb przetworzonych, konserwowanych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Jaworznie ul. Zawiszy Czarnego 4
Dodano: 2016-06-03