Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach, gmina Dobroszyce w roku 2021

Przedszkole Gminne ogłasza przetarg

  • Adres: 56-410 Dobroszyce, ul. 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 314 11 32
  • Data zamieszczenia: 2021-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Gminne
    ul. 3 Maja 20
    56-410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 71 314 11 32
    REGON: 10122930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkoledobroszyce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach, gmina Dobroszyce w roku 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach, gmina Dobroszyce w roku 2021”. 1.2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych, mięs i wędlin, warzyw i owoców, pieczywa, nabiału, ryb i mrożonek do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w roku 2021 zgodnie z załącznikami cenowymi. 1.3 Załączniki cenowe będące integralną częścią SIWZ zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy. 1.4 Ilości podane w załącznikach cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie (+, - 30%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego, a wyłącznie wynagrodzenie za dostarczone artykuły żywnościowe. 1.5 Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego - w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 7.30 w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym Wykonawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej. 1.6 Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. 1.7 Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach 1.8 Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. 1.9 Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 1.10 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 1.11 Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów. Pakiet 1 Nazwa zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze Główny przedmiot: 15800000-6 różne produkty spożywcze Dodatkowe przedmioty: 03142500-3 Jaja Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.1 do SIWZ. Pakiet 2 Nazwa zamówienia: Warzywa i owoce Główny przedmiot: 03200000-3 zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy Dodatkowe przedmioty: 03222200-5 owoce cytrusowe 03220000-9 warzywa, owoce, orzechy 03221100-7 warzywa korzeniowe i bulwiaste Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.2 do SIWZ. Pakiet 3 Nazwa zamówienia: Wyroby mleczarskie, nabiał Główny przedmiot: 15500000-3 Produkty mleczarskie Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.3 do SIWZ. Pakiet 4 Nazwa zamówienia: Pieczywo Główny przedmiot: 15810000-9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Dodatkowe przedmioty: 15811000-6 pieczywo Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.4 do SIWZ. Pakiet 5 Nazwa zamówienia: Mięso, drób i wędliny Główny przedmiot: 15110000-2 Mięso Dodatkowe przedmioty: 15130000-8 Produkty mięsne 15112100-7 Świeży drób 15131130-5 Wędliny 15131500-0 Produkty drobiowe Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.5 do SIWZ. Pakiet 6 Nazwa zamówienia: Ryby i mrożonki Główny przedmiot: 03311000-2 ryby Dodatkowe przedmioty 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane 15221000-3 ryby mrożone 15896000-5 produkty głęboko mrożone Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach