MIEJSKO GMINNE PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE ogłasza przetarg
- Adres: 66-010 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI, SZKOLNA
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683276508
- Data zamieszczenia: 2019-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MIEJSKO GMINNE PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE
SZKOLNA 6
66-010 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI, woj. lubuskie
tel. 683276508
REGON: 97002362000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole.nowogrodbobrz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Szkolna 6 (5 części) – dwie lokalizacje - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, działającego w dwóch lokalizacjach - 1) ul. Szkolna 6 i 2) ul. Kościuszki 42; podzielona na 5 części w ilościach wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) odpowiednio do każdej części. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 7.30 w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Szczegółowy opis zamówienia określa: 1. formularz OFERTA 2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ogólny dla wszystkich części) stanowiący zał. nr 2 do SIWZ 3. opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiący zał. nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnych plikach tj.: • dla części 1 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 2 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 3 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 4 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 5 - Opis przedmiotu zamówienia 3. wzór umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zaoferowanego czasu reakcji oznaczającego termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem (zawarty w druku OFERTA dla wszystkich części) - niezbędne do przyznania punktów w poza cenowym kryterium oceny ofert: czas reakcji. 3. Pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane do reprezentowania wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa różnych produktów spożywczych do jednostek oświatowych na terenie Gminy Drezdenko
Dodano: 2024-01-22 - Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie
Dodano: 2023-12-15 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Szkolna 6, 66-010 Nowogród Bobrzański w roku 2024
Dodano: 2023-12-07 - Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku – różne produkty spożywcze
Dodano: 2023-04-16 - Dostawy różnych produktów spożywczych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
Dodano: 2023-04-14 - ,,Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku – różne produkty spożywcze, w tym mrożonki”
Dodano: 2023-03-18 - ,,Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku – różne produkty spożywcze, w tym mrożonki”
Dodano: 2023-01-27 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Józefa Bema w Sulechów
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2020-12-23 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 5 w Sulechowie
Dodano: 2020-12-18