ŻŁOBEK SAMORZĄDOWY W OZIMKU ogłasza przetarg
- Adres: 46-040 Ozimek, ul. księdza Kałuży 15
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774651355 , fax. 774651355
- Data zamieszczenia: 2024-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ŻŁOBEK SAMORZĄDOWY W OZIMKU
ul. księdza Kałuży 15
46-040 Ozimek, woj. opolskie
tel. 774651355, fax. 774651355
REGON: 161436652 - Adres strony internetowej zamawiającego: zso.ozimek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Żłobka Samorządowego w Ozimku w 2024 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dotyczy wszystkich części1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni przy Żłobku Samorządowym w Ozimku w 2024r. z podziałem na części:Część 1 – Nabiał i jajaCzęść 2- Mrożonki i rybyCzęść 3 – Pozostałe artykuły spożywczeCzęść 4- Mięso i wyroby mięsneCzęść 5- Warzywa i owoceCzęść 6- Pieczywo i wyroby ciastkarskie2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy dla każdej z 6 części osobno. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo - cenowych przez cały okres trwania Umowy. Wykonawca nie może zmieniać jednostek, miar , opisów.3. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danej części.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia w placówce, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 50 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.5. Wymagania dotyczące przedmiotu umowy:a) wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego,b) wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru,c) koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca,d) towar musi być świeży, I gatunku, najwyższej jakości dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie.6. Zamówienia będą składane w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku :Część 1 – Nabiał i jajaDostawa nabiału i produktów mleczarskich musi odbywać się następnego dnia od daty złożenia telefonicznego lub mailowego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 razy w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiającego w godzinach od 7.00 do 10.00. Towar musi być dostarczany w opakowaniach i gramaturze podanej w załączniku ofertowym.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni przy Żłobku Samorządowym w Ozimku w 2024r. z podziałem na części:Część 1 – Nabiał i jajaCzęść 2- Mrożonki i rybyCzęść 3 – Pozostałe artykuły spożywczeCzęść 4- Mięso i wyroby mięsneCzęść 5- Warzywa i owoceCzęść 6- Pieczywo i wyroby ciastkarskie2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy dla każdej z 6 części osobno. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo - cenowych przez cały okres trwania Umowy. Wykonawca nie może zmieniać jednostek, miar , opisów.3. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danej części.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia w placówce, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 50 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.5. Wymagania dotyczące przedmiotu umowy:a) wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego,b) wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru,c) koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca,d) towar musi być świeży, I gatunku, najwyższej jakości dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie.6. Zamówienia będą składane w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku :Część 2 – Mrożonki , w tym ryb mrożonychDostawa mrożonek i ryb odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia telefonicznego lub mailowego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz na tydzień w godzinach od 7.00 do 13.00.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni przy Żłobku Samorządowym w Ozimku w 2024r. z podziałem na części:Część 1 – Nabiał i jajaCzęść 2- Mrożonki i rybyCzęść 3 – Pozostałe artykuły spożywczeCzęść 4- Mięso i wyroby mięsneCzęść 5- Warzywa i owoceCzęść 6- Pieczywo i wyroby ciastkarskie2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy dla każdej z 6 części osobno. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo - cenowych przez cały okres trwania Umowy. Wykonawca nie może zmieniać jednostek, miar , opisów.3. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danej części.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia w placówce, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 50 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.5. Wymagania dotyczące przedmiotu umowy:a) wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego,b) wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru,c) koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca,d) towar musi być świeży, I gatunku, najwyższej jakości dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie.6. Zamówienia będą składane w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku :Część 3 – Pozostałe artykuły spożywczeDostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia telefonicznego lub mailowego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz na tydzień w godzinach od 7.00 do 13.00. Towar musi być dostarczany w opakowaniach i gramaturze podanej w załączniku ofertowym.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni przy Żłobku Samorządowym w Ozimku w 2024r. z podziałem na części:Część 1 – Nabiał i jajaCzęść 2- Mrożonki i rybyCzęść 3 – Pozostałe artykuły spożywczeCzęść 4- Mięso i wyroby mięsneCzęść 5- Warzywa i owoceCzęść 6- Pieczywo i wyroby ciastkarskie2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy dla każdej z 6 części osobno. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo - cenowych przez cały okres trwania Umowy. Wykonawca nie może zmieniać jednostek, miar , opisów.3. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danej części.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia w placówce, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 50 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.5. Wymagania dotyczące przedmiotu umowy:a) wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego,b) wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru,c) koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca,d) towar musi być świeży, I gatunku, najwyższej jakości dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie.6. Zamówienia będą składane w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku :Część 4 – Mięsa i produkty mięsneDostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego lub mailowego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy mięsa i przetworów mięsnych wynosi 3 razy w tygodniu w godzinach od 7.00 do 8.00.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni przy Żłobku Samorządowym w Ozimku w 2024r. z podziałem na części:Część 1 – Nabiał i jajaCzęść 2- Mrożonki i rybyCzęść 3 – Pozostałe artykuły spożywczeCzęść 4- Mięso i wyroby mięsneCzęść 5- Warzywa i owoceCzęść 6- Pieczywo i wyroby ciastkarskie2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy dla każdej z 6 części osobno. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo - cenowych przez cały okres trwania Umowy. Wykonawca nie może zmieniać jednostek, miar , opisów.3. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danej części.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia w placówce, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 50 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.5. Wymagania dotyczące przedmiotu umowy:a) wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego,b) wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru,c) koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca,d) towar musi być świeży, I gatunku, najwyższej jakości dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie.6. Zamówienia będą składane w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku :Część 5 –Owoce, warzywaDostawa warzyw i owoców odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego lub mailowego. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu w godzinach od 7.00 do 10.00.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni przy Żłobku Samorządowym w Ozimku w 2024r. z podziałem na części:Część 1 – Nabiał i jajaCzęść 2- Mrożonki i rybyCzęść 3 – Pozostałe artykuły spożywczeCzęść 4- Mięso i wyroby mięsneCzęść 5- Warzywa i owoceCzęść 6- Pieczywo i wyroby ciastkarskie2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy dla każdej z 6 części osobno. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo - cenowych przez cały okres trwania Umowy. Wykonawca nie może zmieniać jednostek, miar , opisów.3. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danej części.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia w placówce, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 50 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.5. Wymagania dotyczące przedmiotu umowy:a) wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego,b) wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru,c) koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca,d) towar musi być świeży, I gatunku, najwyższej jakości dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie.6. Zamówienia będą składane w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku :Część 6 - Pieczywo i wyroby ciastkarskieDostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie w godzinach od 6.00 do 7.00. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego lub pisemnego zamówienia. Pozostałe produkty typu słodkie bułki, bułka tarta będą zamawiane w zależności od potrzeb za uprzednim powiadomieniem telefonicznym lub mailowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej - - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów mleczarskich dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie
Dodano: 2024-04-02 - TP.D.LN NŻ.06.24_Zakup wraz z dostawą mleka, twarogu, masła oraz wyrobów mlecznych
Dodano: 2024-02-19 - Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Przedszkolu Publicznym z Oddziałami Integracyjnymi im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Tarnowie Opolskim w roku 2024.
Dodano: 2024-01-22 - DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2024r. - ZNAK SPRAWY 14/2023
Dodano: 2023-12-18 - Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Przedszkolu Publicznym z Oddziałami Integracyjnymi im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Tarnowie Opolskim w roku 2024.
Dodano: 2023-11-27 - Zakup i dostawa artykułów nabiałowych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
Dodano: 2023-09-14 - „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Ozimku w roku szkolnym 2023/2024”
Dodano: 2023-07-17 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Prószkowie w roku szkolnym 2023-2024
Dodano: 2023-07-14 - TP.D.LN NŻ.13.23_Zakup wraz z dostawą mleka, masła i wyrobów mlecznych
Dodano: 2023-03-29 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Baborowie w 2023 roku.
Dodano: 2023-01-10