Przetargi.pl
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie w roku szkolnym 2018/2019”.

Zespół Szkół Zawodowych nr 1 i II Liceum Ogólnokształcące ogłasza przetarg

  • Adres: 22200 Włodawa, ul. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 5721488 , fax. 0-82 5721488
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 i II Liceum Ogólnokształcące
    ul. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego 24
    22200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 0-82 5721488, fax. 0-82 5721488
    REGON: 19894700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2lowlodawa.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie w roku szkolnym 2018/2019”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych wraz z transportem do stołówki Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie z podziałem na 10 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub więcej części. Podział zamówienia na części: Część 1. Dostawa artykułów ogólnospożywczych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz formularzem asortymentowo-cenowym w Załączniku nr 1A; Część 2. Dostawa mleka i produktów mleczarskich zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz formularzem asortymentowo-cenowym w Załączniku nr 1B; Część 3. Dostawa wędlin zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz formularzem asortymentowo-cenowym w Załączniku nr 1C; Część 4. Dostawa świeżego mięsa i drobiu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz formularzem asortymentowo-cenowym w Załączniku nr 1D; Część 5. Dostawa świeżych warzyw, owoców i jaj zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz formularzem asortymentowo-cenowym w Załączniku nr 1E; Część 6. Dostawa ryb mrożonych, wędzonych, marynowanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz formularzem asortymentowo-cenowym w Załączniku nr 1F; Część 7. Dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz formularzem asortymentowo-cenowym w Załączniku nr 1G; Część 8. Dostawa świeżych wyrobów garmażeryjnych. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz formularzem asortymentowo-cenowym w Załączniku nr 1H; Część 9. Dostawa ziemniaków zgodnie z opisem przedmiotu oraz formularzem asortymentowo-cenowym w Załączniku nr 1I; Część 10. Dostawa mrożonych artykułów spożywczych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz formularzem wykazem asortymentowo-cenowym w Załączniku nr 1J; Zawiający zastrzega, że podane w formularzu (Załącznik Nr od 1A do 1J) ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie do właściwej części. W przypadku w którym Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia użył nazw własnych, są one przykładowe i służą jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Dostarczony towar powinien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości, w gatunku I, bez wad fizycznych i jakościowych. Artykuły powinny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w oryginalnych opakowaniach producenta.Przedmiot zamówienia musi być wykonany i dostarczony zgodnie z normami i przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz „Oferta wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń. 2. Wypełniony i podpisany „Formularz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik 1A i/lub 1B i/lub 1C i/lub 1D i/lub 1E i/lub 1F i/lub, 1G i/lub 1H i/lub 1I, i/lub 1J do SIWZ w zależności od części na którą Wykonawca składa ofertę; 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ,; 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub wskazanie dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych; 5. Oświadczenie klauzula RODO, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, 6. Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona z przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach