Gmina Kurzętnik ogłasza przetarg
- Adres: 13-306 Kurzętnik, ul. Grunwaldzka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 056 4740515, 056 4748282 , fax. 564 748 284
- Data zamieszczenia: 2019-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kurzętnik
ul. Grunwaldzka 39
13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 056 4740515, 056 4748282, fax. 564 748 284
REGON: 53826000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku” Z podziałem na 3 części. Szczegółowy wykaz asortymentu został wypisany na formularzach asortymentowo-cenowych zał. 3a, 3b, 3g zamówienia wraz z wykazem i ilościami dla poszczególnych szkół z podziałem na 3 części zamówienia: Część I Artykuły spożywcze różne – Załącznik nr 3a Część II Nabiał i przetwory mleczne– Załącznik nr 3b Część VII Owoce i warzywa – Załącznik nr 3g - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na skład oferty w oryginale należy złożyć: a) Oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załączniki nr 6 i 7 do SIWZ. b) Formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ; c) formularze cenowe - załączniki od nr 3a, 3b lub 3g do SIWZ. d) Oświadczenie dotyczące wdrażania bądź stosowania wdrożonego systemu HACCP- (załącznik nr 2 do SIWZ) e) Oświadczenie potwierdzające, że oferowane produkty spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) - (załącznik nr 1 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 13.2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b i c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. – gdyby były wymagane 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. – gdyby było wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów spożywczych
Dodano: 2024-03-22 - Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu w 2024 roku
Dodano: 2023-12-15 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 10 w Olsztynie w roku 2024
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa artykułów spożywczych – powtórzenie 2
Dodano: 2023-11-21 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Purdzie w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-08 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do placówek oświatowych oraz żłobka na terenie Gminy Olsztynek
Dodano: 2023-07-04 - Dostawa artykułów spożywczych i art. mrożonych
Dodano: 2023-06-28 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Zawodowych im. Sandora PetÖfi w Ostródzie
Dodano: 2023-01-17 - „Dostawy: produkty spożywcze przyprawy”
Dodano: 2022-12-22