Szkoła Podstawowa nr 2, im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg
- Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, 3-go Stycznia
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48(61)4422614 , fax. +48(61)4422614
- Data zamieszczenia: 2016-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 2, im. Marii Skłodowskiej-Curie
3-go Stycznia 12
64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. +48(61)4422614, fax. +48(61)4422614
REGON: 001225712 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Marii Skłodowskiej – Curie w Nowym Tomyślu w okresie od 02.01.2017 r. do 31.12.2017 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Marii Skłodowskiej – Curie w Nowym Tomyślu w okresie od 02.01.2017 r. do 31.12.2017r. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć części : CZĘŚĆ nr 1 : NABIAŁ I PRODUKTY MLECZARSKIE Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy nabiału i produktów mleczarskich. Dostawa nabiału i produktów mleczarskich odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 5 razy w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 5 A Część nr 2 : PRODUKTY OGÓLNOSPOŻYWCZE Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy produktów ogólnospożywczych. Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 1 - 2 razy w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 5 B CZĘŚĆ nr 3 : DRÓB Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 3 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy drobiu. Dostawa drobiu odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi od 3 do 4 razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 12:00. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 5 C CZĘŚĆ nr 4: MIĘSO I WĘDLINY Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 4 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy mięsa i wędlin. Dostawa mięsa i wędlin odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi od 3 do 4 razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 12:00. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 5 D CZĘŚĆ nr 5 : PIECZYWO Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 5 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy pieczywa Dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie do godz. 7:30. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 5 E CZĘŚĆ nr 6 : WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 6 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy świeżych warzyw i owoców. Dostawa owoców i warzyw odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Częstotliwość dostawy min. 2 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 10.30. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 5 F CZĘŚĆ nr 7 : RYBY I MROŻONKI Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 7 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy ryb i mrożonek. Dostawa ryb i mrożonek odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 5 G CZĘŚĆ nr 8 : JAJA Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 8 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy jaj. Dostawa świeżych jaj odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 5 H CZĘŚĆ nr 9 : WYROBY GOTOWE Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 9 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy wyrobów gotowych. Dostawa wyrobów gotowych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik Nr 5 I 3.Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, ze zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17