Publiczne Przedszkole w Rudzie Malenieckiej ogłasza przetarg
- Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 99
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 373 15 35 , fax. 41 373 13 41
- Data zamieszczenia: 2010-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczne Przedszkole w Rudzie Malenieckiej
Ruda Maleniecka 99 99
26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
tel. 41 373 15 35, fax. 41 373 13 41
REGON: 29001535300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka administracyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej przy Publicznym Przedszkolu w Rudzie Malenieckiej dla Przedszkola Świat Malucha współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej przy Publicznym Przedszkolu w Rudzie Malenieckiej dla Przedszkola Świat Malucha współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 1) Szacunkowe ilości zapotrzebowania na poszczególne artykuły spożywcze w okresie 1 miesiąca, 1 roku oraz w okresie trwania Projektu Przedszkole - Świat Malucha (okres 2 lat) - zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy towaru na podstawie zamówienia dostosowanego do jego potrzeb, składanych pisemnie przez upoważnioną osobę Zamawiającego. 3) Z dwuletniego okresu dostaw wyłączone będą miesiące wakacyjne (lipiec i sierpień 2011 oraz lipiec i sierpień 2012r.). 4) Transport artykułów winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne (w tym dotyczące czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem). 5) Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczanego towaru i oświadcza, że dostarczone artykuły spożywcze są w pierwszym gatunku z określonym terminem ważności oraz cechami podanymi w SIWZ. 6) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie i pisemnie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 7) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 8) Data dostawy oraz ilości będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia pisemnego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 9) W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu co nie skutkuje w stosunku do Wykonawcy roszczeń finansowych i prawnych. 10) Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 11) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. ofert obejmujących artykuły odpowiadające właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzu cenowym, różniących się od nich nazwą i producentem. 12) Ze względu na często zmieniające się nazwy produktów Zamawiający w trakcie trwania umowy dopuszcza także możliwość dokonywania zakupów artykułów równoważnych takich, które nie zostaną wymienione w formularzu ofertowym, a odpowiadają właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzu, takich, które różnią się nazwą i producentem. 13) Termin płatności wynosi 30 dni licząc od dnia dostarczenia faktury. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
Dodano: 2016-07-15 - Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych
Dodano: 2016-07-14 - SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH, TŁUSZCZY ROŚLINNYCH I MAKARONU
Dodano: 2016-07-13 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych, warzyw i owoców dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-07-01 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Dodano: 2016-06-08 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych, warzyw i owoców oraz nabiału dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2015 do stołówki w budynku internatu w Jędrzejowie, ul. Przemysłowa 9 d
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2016 do stołówki w budynku internatu w Starachowicach, ul. Hutnicza 10
Dodano: 2016-03-17 - Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu karnego w Pińczowie
Dodano: 2016-02-15 - Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy w 2016 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych /(tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek/.
Dodano: 2015-12-09