Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg
- Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48627832610 , fax. +48627832611
- Data zamieszczenia: 2017-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
Rynek 1-7
98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
tel. +48627832610, fax. +48627832611
REGON: 250855392 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych, przedszkolnych i stołówki żłobka na terenie Gminy Wieruszów w 2017 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2017 do: a)Stołówki Szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Wieruszowie ul. Fabryczna 1, 98-400 Wieruszów, b)Stołówki Szkolnej Zespołu Szkół nr 2 w Wieruszowie ul. Teklinowska 27 , 98-400 Wieruszów, c)Stołówki Szkolnej Gimnazjum Nr 1 w Wieruszowie ul. Warszawska 123 a, 98-400 Wieruszów, d)Stołówki Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Wieruszowie ul. Dąbrowskiego 21 , 98-400 Wieruszów, e)Stołówki Żłobka Miejskiego w Wieruszowie ul. Fabryczna 6 a. 98-400 Wieruszów. 2.Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu ofertowym – zał. Nr 1 do SIWZ lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. 3.Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca. 4.W przypadku wskazania przez Zamawiającego produktów posiadających nazwy towarowe, do każdego z tych produktów ma zastosowanie zapis „lub równoważny” (zgodnie z art. 29 ust.3 Pzp). Produkty równoważne, to produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych, nie pogorszonych. 5.Zamawiający dopuszcza przyjęcie innych, równoważnych artykułów spożywczych niż podane w formularzu ofertowym, przy czym równoważne oznacza zastosowanie artykułów spożywczych mających skład surowcowy przyjęty w produktach spożywczych podanych w formularzu ofertowym. 6.Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: a)Posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty; b)Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia; c)Posiadać odpowiedni system przewożenia towarów –zachowanie rozdzielności transportu; d)Posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu; e)Muszą odpowiadać normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych muszą być klasy I, którą określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw. 7.Transport oferowanych artykułów spożywczych musi odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności określonych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015r., poz.594 z póż.zm.) 8.Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154). 9.Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości, co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 11.Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym, niż podanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, od telefonicznego lub osobistego zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego. 12.W przypadku zwiększenia bądź ograniczenia ilości żywionych dzieci Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości zamawianych towarów. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne. 13.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do do SIWZ – formularz ofertowy. 14.Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu lub innych nieprzewidzianych okoliczności, w ciągu 45 minut zapewnić usługę zastępczą (środkiem transportu przewidzianym przepisami prawa dla danych produktów), aby dowóz produktów a tym samym przygotowanie i podanie obiadu mogło odbyć się terminowo. 15.Zgłoszenie zapotrzebowania nastąpi pisemnie, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw do godz. 14:00. 16.W przypadkach zwiększenia się ilości artykułów nie przewidzianych przez Zamawiającego, zostanie złożone zamówienie uzupełniające w dniu dostawy. 17.Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne związane z przedmiotem zamówienia opisane w SIWZ zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 18.Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych. 19.Produkty mleczarskie powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane produkty w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. 20.Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w koszach plastikowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Kosze nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. 21.Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie powinny być dostarczane w koszach plastikowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Kosze nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości zarówno pod względem wartości odżywczych jak też właściwości organoleptyczych. Towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej „Pod Dębami” w Konstantynowie Łódzkim
Dodano: 2024-05-29 - SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
Dodano: 2024-05-10 - ZP/8/2024 „Dostawy mięsa i przetworów mięsnych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi”
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej „Pod Dębami” w Konstantynowie Łódzkim
Dodano: 2024-04-07 - Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Łodzi
Dodano: 2024-02-18 - Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 231 w Łodzi
Dodano: 2024-02-18 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 199 w Łodzi
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa artykułów żywnościowych dla szkoły Podstawowej nr 137 w Łodzi
Dodano: 2024-02-09 - Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2024-01-17