Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach ogłasza przetarg
- Adres: 19-100 Mońki, ul. Tysiąclecia
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 716 27 38 , fax. 85 716 27 38
- Data zamieszczenia: 2020-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach
ul. Tysiąclecia 15
19-100 Mońki, woj. podlaskie
tel. 85 716 27 38, fax. 85 716 27 38
REGON: 45109707100000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Ogolnokształcących i Zawodowych w Mońkach" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach ul. Tysiąclecia 15A, 19-100 Mońki w okresie od 01.09.2020r. do 31.08.2021r.” Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części od nr 1 do nr 6: Część 1. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie; Część 2. Produkty mleczarskie i nabiał; Część 3. Różne produkty spożywcze; Część 4.Ryby przetworzone, konserwowane, mrożone; Część 5 Ziemniaki, warzywa, owoce świeże i mrożone, jaja kurze; Część 6. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Przewidywane dostawy: Część 1. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie -codziennie w godz. 5:30-6:30. Części 2 – 6: 2-3 razy w tygodniu w godz. 7:30-8:30, dopuszcza się dostawy częstsze niż 3 razy w tygodniu, o ile zaistnieje taka potrzeba. Zamawiający w sytuacjach, których nie da się przewidzieć obecnie może też zgłosić zapotrzebowanie inaczej niż w w/w harmonogramie. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca. Podane w załącznikach wskazanych w ust. 3.2. ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości dostarczanych artykułów żywnościowych może wynikać z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego np. zmniejszenia/zwiększenia liczby żywionych wychowanków internatu lub uczniów szkoły w wyniku absencji, opuszczenia placówki itp. lub wzrostu ilości żywionych w stołówce z przyczyn nie dających się przewidzieć i nie może stanowić podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem/zwiększeniem ilości i wartości dostaw. 7. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w ramach danej części zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia; Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie obowiązującego prawa żywnościowego; Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej”.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załączniki stanowiące integralną część SIWZ: 1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ 2.Formularz ofertowo - cenowy (opis przedmiotu zamówienia) – Załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ (Oferent może złożyć ofertę na max.dwie części) 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ 4. Informacja dotycząca przynależności/lub nie do grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SIWZ 5. Wzór umowy– Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
Dodano: 2024-07-24 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 44 im. Stanisława Moniuszki w Białymstoku
Dodano: 2024-07-05 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 20 im. gen. Władysława Sikorskiego w Białymstoku
Dodano: 2024-06-26 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
Dodano: 2024-06-13 - Zakup i dostawa nabiału, jaj, artykułów spożywczych oraz artykułów piekarniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-04-04 - Zakup i dostawa nabiału, jaj, artykułów spożywczych oraz artykułów piekarniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 31 w Białymstoku
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Grodzisku w 2024 r.
Dodano: 2024-02-28 - „Dostawa warzyw, owoców i jaj do Przedszkola nr 2 w Łapach”
Dodano: 2024-02-24 - „Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łapach”
Dodano: 2024-02-15