Przetargi.pl
"Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Ogolnokształcących i Zawodowych w Mońkach"

Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach ogłasza przetarg

  • Adres: 19-100 Mońki, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 716 27 38 , fax. 85 716 27 38
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach
    ul. Tysiąclecia 15
    19-100 Mońki, woj. podlaskie
    tel. 85 716 27 38, fax. 85 716 27 38
    REGON: 45109707100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Ogolnokształcących i Zawodowych w Mońkach"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach ul. Tysiąclecia 15A, 19-100 Mońki w okresie od 01.09.2020r. do 31.08.2021r.” Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części od nr 1 do nr 6: Część 1. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie; Część 2. Produkty mleczarskie i nabiał; Część 3. Różne produkty spożywcze; Część 4.Ryby przetworzone, konserwowane, mrożone; Część 5 Ziemniaki, warzywa, owoce świeże i mrożone, jaja kurze; Część 6. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Przewidywane dostawy: Część 1. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie -codziennie w godz. 5:30-6:30. Części 2 – 6: 2-3 razy w tygodniu w godz. 7:30-8:30, dopuszcza się dostawy częstsze niż 3 razy w tygodniu, o ile zaistnieje taka potrzeba. Zamawiający w sytuacjach, których nie da się przewidzieć obecnie może też zgłosić zapotrzebowanie inaczej niż w w/w harmonogramie. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca. Podane w załącznikach wskazanych w ust. 3.2. ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości dostarczanych artykułów żywnościowych może wynikać z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego np. zmniejszenia/zwiększenia liczby żywionych wychowanków internatu lub uczniów szkoły w wyniku absencji, opuszczenia placówki itp. lub wzrostu ilości żywionych w stołówce z przyczyn nie dających się przewidzieć i nie może stanowić podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem/zwiększeniem ilości i wartości dostaw. 7. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w ramach danej części zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia; Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie obowiązującego prawa żywnościowego; Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załączniki stanowiące integralną część SIWZ: 1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ 2.Formularz ofertowo - cenowy (opis przedmiotu zamówienia) – Załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ (Oferent może złożyć ofertę na max.dwie części) 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ 4. Informacja dotycząca przynależności/lub nie do grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SIWZ 5. Wzór umowy– Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach