Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do bufetu pracowniczego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61875 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 618 543 988
  • Data zamieszczenia: 2017-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10
    61875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 618 543 988
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do bufetu pracowniczego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do bufetu pracowniczego UEP w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2017 r., zgodnie z asortymentem i warunkami wskazanymi w SIWZ i załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części (I, II,): Część I: „ Sukcesywna dostawa pieczywa oraz wyrobów ciastkarskich do bufetu pracowniczego UEP” Część II: „Sukcesywna dostawa wód mineralnych, napojów, mleka, soków, wody źródlanej, herbat ,kaw, różnych produktów spożywczych, nabiału, mięsa, wędlin i słodyczy do bufetu pracowniczego UEP” 5.2. Szczegółowy zakres dostaw pieczywa oraz wyrobów ciastkarskich (część I zamówienia) będzie precyzowany w drodze odrębnego zapotrzebowania przekazywanego Wykonawcy raz w tygodniu za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie przez pracownika Samodzielnej Sekcji Socjalnej/bufetu pracowniczego, a usługę Wykonawca realizować będzie codziennie w dni robocze w godzinach 6.30-7.30. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia, zwiększenia lub odmówienia zgłoszonego zapotrzebowania na pieczywo cukiernicze (część nr I) na dany dzień z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem. 5.3. Szczegółowy zakres dostaw wód mineralnych, napojów i soków, wody źródlanej, herbat i kaw, mleka, różnych produktów spożywczych, nabiału, mięsa i wędlin, słodyczy (części II zamówienia) będzie precyzowany każdorazowo w drodze odrębnego zapotrzebowania ze strony Zamawiającego, które Wykonawca będzie realizował w ciągu 6 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania przez pracownika Samodzielnej Sekcji Socjalnej (za pośrednictwem poczty e-mail). 5.4. Na pieczywo, wyroby ciastkarskie, wody mineralne, napoje i soki, herbaty i kawy, mleko, różne produkty spożywcze, słodycze, mięso i wędliny, wodę źródlaną, nabiał wymienione w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ, obowiązywać będą ceny zgodnie z ofertą przez cały okres związania umową. 5.5. W cenę ofertową wliczony jest koszt dostarczania zamówionych produktów oraz ich rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego przy poszczególnych zapotrzebowaniach. Będzie to jednostka organizacyjna UEP przy al. Niepodległości 10 w Poznaniu. Z zastrzeżeniem, iż rozładunek transportu nastąpi przed bramą wjazdową (portiernia) Zamawiającego – (brak możliwości wjazdu pojazdem samochodowym na teren Zamawiającego). Dostarczenie zamawianych produktów w miejsce wskazane przez Zamawiającego nastąpi przez Wykonawcę w ramach ruchu pieszego. Dostawy winny być realizowane w dni robocze, tj. zakresie produktów wymieniowych w załączniku nr 6 (części II zamówienia) od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 13.00, produktów wymienionych w załączniku nr 5 (część I zamówienia) od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 do 7.30. 5.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że w razie wyczerpania danej pozycji asortymentu może ją zamówić na tych samych zasadach w miejsce innego asortymentu objętego zamówieniem pod warunkiem nieprzekroczenia kwoty łącznego wynagrodzenia Wykonawcy za cały przedmiot zamówienia. 5.7. Zamawiający zastrzega, że nie jest zobowiązany do wyczerpania w okresie obowiązywania umowy swoimi zapotrzebowaniami kwot oraz ilości asortymentu, na które zawarta jest niniejsza umowa. 5.8. Ich niewyczerpanie nie daje Wykonawcy podstaw do naliczenia kar umownych albo żądania odszkodowania. 5.9. Przyszła umowa, bez względu na termin jej obowiązywania określony w umowie wygasa w przypadku wcześniejszego wyczerpania przez Zamawiającego kwoty łącznego wynagrodzenia Wykonawcy, na które umowa będzie opiewała. 5.10. Przedmiot danego zapotrzebowania uważa się za zrealizowany w dacie podpisania protokołu odbioru. 5.11. Przez zapotrzebowanie rozumie się żądanie dostarczenia do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę określonych ilościowo i asortymentowo artykułów spożywczych w sposób określony w pkt 5.2. 5.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zapotrzebowań do ostatniego dnia okresu, na który przyszła umowa zostanie zawarta. W takim przypadku wszystkie postanowienia przyszłej umowy obowiązują do czasu dostarczenia i rozliczenia ostatniego zapotrzebowania. 5.13. Artykuły spożywcze, objęte jednym zapotrzebowaniem są traktowane jako jedna dostawa, niezależnie od faktycznego terminu ich dostarczenia. Powyższe dotyczy w szczególności podstawy obliczenia kar umownych za opóźnienie w realizacji zapotrzebowania. 5.14. Dostarczane w ramach poszczególnych zapotrzebowań produkty powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe, określone w obowiązujących przepisach prawa regulujących jakość produktów spożywczych. 5.15. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania produktów spożywczych w oryginalnych opakowaniach, oznakowanych nazwą (logo) producenta i terminem przydatności do spożycia (dotyczy części II). 5.16. W dacie faktycznego dostarczenia danego produktu Zamawiającemu pozostały ( do wykorzystania) okres przydatności do spożycia nie może być krótszy aniżeli ¾ okresu pomiędzy datą jego wyprodukowania a wskazaną na produkcie datą końcową przydatności do spożycia. Za datę końcową przydatności do spożycia będzie się również uważać datę opisaną jako „najlepiej spożyć (należy spożyć do) …….”. 5.17. Jeśli w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ Zamawiający wskazuje na znaki towarowe lub pochodzenie produktów spożywczych oznacza to, iż dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem jakościowym, smakowym i użytkowym od wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ.W przypadku zaproponowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, jak również podać nazwę producenta i nazwę handlową produktu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03220000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną