Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Piątnicy będącego jednostką organizacyjną Urzędu Gminy Piątnica w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piątnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-421 Piątnica, ul. Szkolna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-86 216 26 85 , fax. 0-86 216 26 85
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piątnicy
    ul. Szkolna 29
    18-421 Piątnica, woj. podlaskie
    tel. 0-86 216 26 85, fax. 0-86 216 26 85
    REGON: 45069833100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zszppiatnica.szkolnastrona.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Piątnicy będącego jednostką organizacyjną Urzędu Gminy Piątnica w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Piątnicy będącego jednostką organizacyjną Urzędu Gminy Piątnica w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.” w szczególności: Część 1 - dostawa produktów spożywczych Część 2 - dostawa mięsa – wykonawca w oparciu o własne moce dokonuje uboju i rozbioru mięsa, na żądanie zamawiającego przestawia dokumenty weterynaryjne potwierdzające pochodzenie i ubój zwierząt Część 3 - dostawa produktów mleczarskich Część 4 - dostawa ryb i przetwory rybne Część 5 – dostawa warzyw , owoców mrożonych, dania gotowe Część 6 – dostawa pieczywa świeżego, wyroby piekarski i ciastkarskie Część 7 – dostawa warzyw, owoców i jaj Część 8 - dostawa drobiu, produktów drobiowo- wędliniarskich Część 9 – dostawa wędlin - produkowanych zgodnie z tradycyjną technologią, bez środków podwyższających wydajność, sztucznych barwników i ekstraktów, z naturalnymi przyprawami, peklowanych, konserwowanych i wędzonych w sposób naturalny. Zamawiający podzielił zamówienie na dziewięć części. Opis każdej części oraz szczegółowe warunki dostaw dla każdej części przedstawiono poniżej natomiast wymagania ilościowe poszczególnych produktów przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 1- do SWIZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. 2016 poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 10 niniejszej SIWZ, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy załącznik nr 1 2. Formularz ofertowy załącznik nr 2 3. Wzór umowy załącznik nr 8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach