Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Batorego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 781 60 66 , fax. 22 762 05 08
  • Data zamieszczenia: 2011-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego
    ul. Batorego 11 11
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 22 781 60 66, fax. 22 762 05 08
    REGON: 00079963500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach. 2. Przedmiot zamówienia składa się z asortymentów: 2.1. mięso i przetwory 2.2. drób i przetwory 2.3. jaja 2.4. nabiał 2.5. ryby 2.6. mrożonki warzywne i owocowe 2.7. makarony 2.8. warzywa i owoce 2.9. ziemniaki 2.10. cukier 2.11. przyprawy 2.12. artykuły sypkie 2.13. pieczywo 2.14. pozostałe artykuły spożywcze 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę transportem własnym Wykonawcy do siedziby Zamawiającego ul. Batorego11. Należyte zabezpieczenie dostaw w czasie ich transportu, w tym opakowania i pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu oraz odpowiedzialność za braki i wady obciążają Wykonawcę. 5.Wszystkie dostarczane artykuły spożywcze muszą być I klasy jakości, świeże, spełniające normy jakościowe (PN) wymagane dla danego asortymentu, dopuszczone do obrotu i sprzedaży. 6.Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia odbywała się codziennie w godzinach od 7:00 do 7:30 we wszystkie dni nauki szkolnej, a odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego na jeden dzień przed terminem ich realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2zabki.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach