Politechnika Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2371334, 2371335, 2371171 , fax. 32 2371171, 2372194
- Data zamieszczenia: 2015-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
ul. Akademicka 2A 2A
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, fax. 32 2371171, 2372194 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy:OZ/D/164/JP/14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z wniesieniem do wskazanego miejsca, dla Politechniki Śląskiej tj. obiektów w Gliwicach, Katowicach, Rybniku i Zabrzu. 2.(CPV 15860000 - 4 kawa, herbata i podobne produkty),(CPV 15320000 - 7 soki owocowe i warzywne ), (CPV 15981000 - 8 woda mineralna),(CPV 15800000 - 6 różne produkty spożywcze),(CPV 15831000 - 2 cukier), (CPV 15510000 - 6 mleko i śmietana). 3. Informacje dotyczące prawa opcji: 3.1Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niezamówioną przez Zamawiającego część towaru ujętą w Formularzu Cenowym, jak również żadna rekompensata z tego tytułu - zgodnie z zasadami i w granicach wynikających z postanowień dotyczących prawa opcji przewidzianych niżej w punkcie w punkcie 3.4. 3.2Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zamówienia wszystkich pozycji (asortymentów) lub pełnej ilości danego asortymentu które Wykonawca wyceni w Formularzu Cenowym. 3.3 Ilości podane w Formularzu Cenowym są ilościami planowanymi dla poszczególnych pozycji (asortymentu). Rzeczywista ilość nabywanych towarów będzie określana sukcesywnie w trakcie trwania umowy i w poszczególnych pozycjach (asortymentach) ilości faktycznie nabyte przez Zamawiającego mogą być zarówno mniejsze, jak i większe - zgodnie z zasadami i w granicach wynikających z zastosowania prawa opcji przewidzianego niżej w punkcie 3.4. 3.4PRAWO OPCJI Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości zakupu większej ilości asortymentów niż ilości wskazane w Formularzu Cenowym. Zakres jakiego dotyczy opcja obejmuje wyłącznie asortymenty podane w Formularzu Cenowym w zaoferowanych przez Wykonawcę cenach. Łączna wartość umowy będzie równa kwocie obejmującej wartość pełnego zakresu asortymentów zawartych w Formularzu Cenowym powiększoną o 50%. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 50 % łącznej wartości asortymentów zadeklarowanych w Formularzu Cenowym i równocześnie uprawniony jest do rozszerzenia zamówienia o 50% jego wartości (pełnego zakresu asortymentów zawartych w Formularzu Cenowym). Zamawiający nie określa, które konkretnie asortymenty będą kupowane w ramach opcji, a jedynie zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości asortymentów będących przedmiotem zamówienia do kwoty nie przekraczającej 50% jego wartości. 3.5Zamawiający uprawniony będzie do jednostronnego wydłużenia terminu obowiązywania i realizacji umowy o okres nie dłuższy niż dodatkowo sześć miesięcy. Uprawnienie to przysługuje Zamawiającemu, w sytuacji, gdy w pierwotnym terminie realizacji umowy nie zostanie wyczerpany ilościowy lub wartościowy zakres przedmiotu zamówienia. O wydłużeniu terminu Zamawiający zawiadamia Wykonawcę najpóźniej w ostatnim dniu pierwotnego terminu, podając Wykonawcy w treści zawiadomienia nowy termin końcowy realizacji i obowiązywania umowy. Na powyższe postanowienie Wykonawca może nie wyrazić zgody, niemniej w razie braku zgody Wykonawcy, Zamawiający nie odpowiada za niezamówienie pełnego zakresu przedmiotowego objętych umową dostaw i Wykonawcy nie przysługują roszczenia związane z niezamówieniem co najmniej 50% wartości dostaw, o której mowa w pkt 3.4. Brak sprzeciwu Wykonawcy w terminie 14 dni, strony uznają za wyrażenie zgody przez Wykonawcę. 4.Termin realizacji: sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2015 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158600004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy:OZ/D/16/1/EK
Dodano: 2016-01-14 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/96/JP/14
Dodano: 2014-07-22 - Dostawa artykułów spożywczych i przemysłowych(wolontariat-poczęstunek dla wolontariuszy,poczęstunek dla uczestników zajęć w KS i PAL,zakup artykułów przemysłowych)w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez MOPS w Zawierciu,współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet VII Promocja integracji społecznej,Działanie7.1.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Dodano: 2012-07-18 - Dostawa artykułów spożywczych i przemysłowych(wolontariat-poczęstunek dla wolontariuszy,poczęstunek dla uczestników zajęć w KS i PAL,zakup artykułów przemysłowych)w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez MOPS w Zawierciu,współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet VII Promocja integracji społecznej,Działanie7.1.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Dodano: 2012-06-29 - Dostawa artykułów spożywczych i przemysłowych na potrzeby realizacji projektu Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Dodano: 2011-09-28 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego w roku 2011
Dodano: 2011-01-24 - Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby sekretariatów.
Dodano: 2009-11-19 - Sukcesywna dostawa kawy i herbaty dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A.
Dodano: 2009-09-17 - Dostawa artykułów spożywczych-słodycze i napoje na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Socjalnego pt Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze ora
Dodano: 2009-05-05