Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Sporna
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 2515550, 41 2515822 , fax. 412 515 556
- Data zamieszczenia: 2020-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Sporna 6
26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
tel. 41 2515550, 41 2515822, fax. 412 515 556
REGON: 29488100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsskarzysko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sporna 6 na rok 2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sporna 6, z podziałem na 9 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SIWZ o numerach od 5a do 5i. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży następujące dokumenty: – decyzję właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej lub inspekcji weterynaryjnej dla środków transportu (samochodów dostawczych) przystosowanych do przewozu artykułów spożywczych, którymi będą dowożone artykuły spożywcze, zwłaszcza te, które wymagają odpowiednio niskiej temperatury – wymagana forma oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia – dotyczy części: 2, 3, 4, 6, 7, 9; – oświadczenie Wykonawcy, że posiada wprowadzony system zdrowej żywności HACCP zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – dotyczy części: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Składana oferta winna być sporządzona na formularzu oferty – załącznik nr 6 do SIWZ – wymagana forma dokumentu: oryginał. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do SIWZ – wymagana forma dokumentu: oryginał; 2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ – wymagana forma dokumentu: oryginał; 3) Formularze cenowe – części zamówienia (pakiety) – wymagana forma dokumentu: oryginał: a) Część 1 – załącznik nr 5a do SIWZ, b) Część 2 – załącznik nr 5b do SIWZ, c) Część 3 – załącznik nr 5c do SIWZ, d) Część 4 – załącznik nr 5d do SIWZ, e) Część 5 – załącznik nr 5e do SIWZ, f) Część 6 – załącznik nr 5f do SIWZ, g) Część 7 – załącznik nr 5g do SIWZ, h) Część 8 – załącznik nr 5h do SIWZ, i) Część 9 – załącznik nr 5i do SIWZ, 4) jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty - wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza (jeśli dotyczy); 6) oświadczenie o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w rozdziale 5 pkt 13 siwz – wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem – jeśli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej imienia Antoniego Hedy „Szarego” w Kunowie w roku 2024
Dodano: 2024-03-07 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2024 r.
Dodano: 2024-02-29 - "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2024 rok"
Dodano: 2024-02-13 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej w Ćmińsku w 2024 r. - Przyprawy, produkty suche, soki
Dodano: 2023-12-29 - "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2024 rok"
Dodano: 2023-12-15 - Dostawa żywności do Zespołu Placówek Oświatowych w Gackach, Gacki Osiedle 25, 28-400 Pińczów w 2024 roku
Dodano: 2023-12-14 - Dostawa żywności do Przedszkola Nr 2 w Pińczowie, ul. Armii Krajowej 9, 28-400 Pińczów w 2024 roku
Dodano: 2023-12-13 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej imienia Antoniego Hedy „Szarego” w Kunowie w roku 2024
Dodano: 2023-12-11 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej w Ćmińsku w 2023 r.
Dodano: 2023-05-30 - „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do szkoły – Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Staszowie” powtórzenie postępowania
Dodano: 2023-03-25