Przetargi.pl
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - napojów do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 3 części: 1. Sukcesywna dostawa wody pitnej, 2. Sukcesywna dostawa soków, 3. Sukcesywna dostawa napojów orzeźwiających.

Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-304 Wałbrzych, ul. Ratuszowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 848 84 94, , fax. 74 848 84 94
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
    ul. Ratuszowa 6
    58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 848 84 94, , fax. 74 848 84 94
    REGON: 20698864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - napojów do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 3 części: 1. Sukcesywna dostawa wody pitnej, 2. Sukcesywna dostawa soków, 3. Sukcesywna dostawa napojów orzeźwiających.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – napojów do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na trzy części: 1. Sukcesywna dostawa wody pitnej, 2. Sukcesywna dostawa soków, 3. Sukcesywna dostawa napojów orzeźwiających, zgodnie z formularzami ofertowo – cenowymi ( załącznik 2a, 2b, 2c ) stanowiącymi załączniki do SIWZ.Podane w Formularzu asortymentowo cenowym ilości nie są ilościami ostatecznymi i mogą się wahać w zależności od potrzeb Zamawiającego o nie więcej niż 20%. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowych w ramach każdego z asortymentów wskazanych w formularzu asortymentowo cenowym do umowy w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w formularzu, z zastrzeżeniem, że przesunięcia te nie mogą być większe niż 20% w odniesieniu do danego asortymentu. Przesunięcia te nie mogą spowodować zwiększenia wartości umowy.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia tzn. do rezygnacji z objętych umową części zamówienia w zakresie do 20% wartości umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zapewnia sprzęt i wyposażenie: 1) dla części 1:a) Lodówka gastronomiczna ( wysokość od 450 – 600 mm, szerokość od 400 – 435 mm, głębokość od 350 – 470 mm), pojemność 80-90 litrów, zakres temperatur od 2 do +10 stopni C, oświetlenie wewnętrzne, drzwi szklane, moc od 0,085 KW do 0,100 KW. Rok produkcji: nie starsze niż styczeń 2018 lub nowsze. Lodówka może posiadać reklamę wody dostarczanej przez Wykonawcę. b) Szklanki długie o pojemności 180 ml - 100 szt. 2) dla części 2: a) Lodówka gastronomiczna ( wysokość od 450 – 600 mm, szerokość od 400 – 435 mm, głębokość od 350 – 470 mm), pojemność 80-90 litrów, zakres temperatur od 2 do +10 stopni C, oświetlenie wewnętrzne, drzwi szklane, moc od 0,085 KW do 0,100 KW. Rok produkcji: nie starsze niż styczeń 2018 lub nowsze Lodówka może posiadać reklamę soków, dostarczanych przez Wykonawcę. b) Szklanki długie o pojemności 180 ml - 100 szt. 3) dla części 3: a) Lodówka gastronomiczna ( wysokość od 1500 – 1620 mm, szerokość od 400 – 495 mm, głębokość od 550 – 630 mm), pojemność 250-300 litrów, zakres temperatur od 0 do +10 stopni C, oświetlenie wewnętrzne, drzwi szklane, moc do 210 W. Rok produkcji: nie starsze niż styczeń 2018 lub nowsze. Lodówka może posiadać reklamę napojów, dostarczanych przez Wykonawcę, b) szklanki typu whisky o pojemności 250 l- 100 szt. Wskazane w SIWZ i jej załącznikach ( w tym w Formularzach asortymentowo – cenowych) typy i symbole, nazwy producentów i dystrybutorów, nazwy własne artykułów, pochodzenie itd. mają charakter przykładowy. Zostały one określone jedynie w celu sprecyzowania parametróTermin realizacji umowy – 6 miesięcy - cyklicznie od dnia podpisania umowy. Zamawiający będzie składał zamówienia od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 16:00 w ilościach i asortymencie zależnym od potrzeb Zamawiającego. Zamówienia składane będą pisemnie (fax., poczta elektroniczna). Dostawy będą realizowane w ciągu …… godzin od momentu złożenia zamówienia przez osoby upoważnione przy czym Wykonawca będzie wykonywał dostawy od poniedziałku do soboty w godz. od 8:00 do 15:30. Wszelkie koszty wydania zamówienia, w szczególności koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia przesyłki ponosi Wykonawca. W przypadku reklamacji, zwrot reklamowanego towaru (niezgodnego z zamówieniem) odbywa się na koszt Wykonawcy. Wykonawca winien zapewnić, że oferowane produkty będą wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz obowiązujących przepisach prawa a także posiadać ważne terminy przydatności do spożycia.w i wymogów stawianych przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację dostaw za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania artykułów równoważnych do określonych w formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów, wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem jakościowym i użytkowym. Nie wykazanie artykułów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. Wytworzenie towaru, sposób opakowania, przechowywania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego, a w szczególności: a) przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia i aktów wykonawczych do tej ustawy oraz Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. U. UE L 31 z dnia 01 lutego 2002 r.); b) przepisów Dz. U. 2015.29 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi (1) z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych ; c) przepisów ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolnospożywczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 678); d) przepisów rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2004 r.). Dostarczone towary muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, w żaden sposób nie ukryte, zasłonięte czy przysłonięte innymi nadrukami czy obrazkami. Opakowania stanowią pojemniki wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Nie dopuszcza się stosowania opakowań zastępczych oraz umieszczania reklam na opakowaniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli posiada kompetencje i uprawnienia wymagane przepisami prawa. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia i dokumenty dotyczące tych podmiotów. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów do oferty dołącza Zobowiązanie o udostępnieniu zasobów 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia i dokumenty składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 5. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 6. Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana. 7. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę usługi, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach