Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu: smycze, breloki, opaski zwijane, power banki, wysięgniki do selfie, clipboardy, teczki do dyplomów

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
  • Data zamieszczenia: 2019-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Wieniawskiego 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
    REGON: 12933300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu: smycze, breloki, opaski zwijane, power banki, wysięgniki do selfie, clipboardy, teczki do dyplomów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu: smycze, breloki, opaski zwijane, power banki, wysięgniki do selfie, clipboardy, teczki do dyplomów. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy oraz Załączniku A do SIWZ. Załącznik A do SIWZ - poglądowe zdjęcie artykułu promocyjnego z logotypami UAM, jakich oczekuje zamawiający. Wzory logotypów znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://siw.amu.edu.pl/siw/strona-glowna/pliki-do-pobrania 1. Wykonawca w formularzu cenowym w kolumnie nr 3: „Nazwa i typ proponowanego asortymentu” wskaże pełną nazwę i symbol produktu jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony oraz załączy do oferty próbki artykułu reklamowego tj. po jednej sztuce każdego artykułu opisanego w załączniku nr 2 - z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca dołącza do oferty próbki bez logotypów UAM, wzór nadruku dowolny (z zachowaną techniką nadruku opisaną w SIWZ dla poszczególnych wzorów w porównywalnej wielkości w dowolnym kolorze). 2. Próbki ww. artykułów promocyjnych będą dostarczone w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 3. Zamawiający niezwłocznie po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną logo i logotypy UAM w wersji wektorowych plików graficznych. W terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania wektorowych plików graficznych Wykonawca wykona wizualizację produktu zgodnie z wytycznymi SIWZ i Systemu Identyfikacji Wizualnej UAM i przekaże ją drogą elektroniczną Zamawiającemu. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego projektów oznakowań Wykonawca wykona i dostarczy w terminie do 5 dni roboczych do Sekcji Promocji 1 egzemplarz próbny artykułu w celu akceptacji do produkcji. W przypadku braku akceptacji egzemplarza próbnego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do poprawienia go i dostarczenia poprawionych egzemplarzy próbnych w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zakłada, że asortyment będzie zamawiany 1 raz w miesiącu. Zamawiający zastrzega, że stosownie do potrzeb Zamawiającego może wystąpić potrzeba dodatkowego zamówienia. 5. Częściowe zamówienia będą realizowane maksymalnie w ciągu 21 dni od dnia złożenia zamówienia na wniosek osób uprawnionych przez Zamawiającego, składanych na piśmie. Termin realizacji dostawy częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 6. Zamawiający dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do magazynu zamawiającego; ul. Wieniawskiego 1, 61 – 712 Poznań. 7. Wykonawca, będzie zobowiązany do dostarczeniu towaru partiami 1 raz w miesiącu, których ilość i zakres będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie (w górę lub w dół) w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości dostaw częściowych nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy. W związku z tym ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. 8. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 24 1090 1362 0000 0001 3652 2885; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2; 3. oświadczenie o niewykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ; 4. oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3a (jeżeli dotyczy); 5. dowód wniesienia wadium; 6. pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach