Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8294440 , fax. 61 8294012
- Data zamieszczenia: 2018-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8294440, fax. 61 8294012
REGON: 1293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu: dostawa smyczy, breloczków z latarką, opasek zwijanych, power banków, wysięgników do selfie, clipboardów, teczek do dyplomów z logo UAM. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy oraz Załączniku A do SIWZ. Załącznik A do SIWZ - poglądowe zdjęcie artykułu promocyjnego z logotypami UAM, jakich oczekuje Zamawiający. Wykonawca w formularzu cenowym na poszczególne części zamówienia w kolumnie nr 3: „Nazwa i typ proponowanego asortymentu” wskaże pełną nazwę i symbol produktu jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony oraz Wykonawca zgodnie z rozdz. 6 pkt 6.6 SIWZ załączy próbki artykułów promocyjnych tj. po jednej sztuce każdego artykułu opisanego w załączniku nr 2 - z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca dołącza próbki bez logotypów UAM (wzór nadruku dowolny, z zachowaną techniką nadruku opisaną w SIWZ dla poszczególnych wzorów w porównywalnej wielkości w dowolnym kolorze). Próbki ww. artykułów promocyjnych będą dostarczone w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający niezwłocznie po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną logo i logotypy UAM w wersji wektorowych plików graficznych. W terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania wektorowych plików graficznych Wykonawca wykona wizualizację każdego z produktów zgodnie z wytycznymi SIWZ i Systemu Identyfikacji Wizualnej UAM i przekaże ją drogą elektroniczną Zamawiającemu. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego projektów oznakowań Wykonawca wykona i dostarczy w terminie do 5 dni roboczych do Działu Promocji i Marketingu po 1 egzemplarzu próbnym każdego z artykułów w celu akceptacji do produkcji. W przypadku braku akceptacji egzemplarza próbnego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do poprawienia go i dostarczenia poprawionych egzemplarzy próbnych w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zakłada, że asortyment będzie zamawiany 1 raz w miesiącu. Tylko w sytuacjach wyjątkowych może wystąpić potrzeba dodatkowego zamówienia w danym miesiącu w ramach realizacji przedmiotu umowy. Częściowe zamówienia będą realizowane w ciągu 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia na wniosek osób uprawnionych przez Zamawiającego, składanych na piśmie. Termin realizacji dostawy częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Magazynu 01 Zamawiającego, ul. Wieniawskiego 1, 61 – 712 Poznań. Wykonawca, będzie zobowiązany do dostarczeniu towaru partiami 1 raz w miesiącu, których ilość i zakres będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie (w górę lub w dół) w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości dostaw częściowych nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy. W związku z tym ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście złotych, 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21-06-2018r. do godz. 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie gwarancji/poręczeń należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych UAM (pok. 303) a kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWIZ, c)oświadczenie o niewykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ, d) oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3a do SIWZ (jeżeli dotyczy), d) dowód wniesienia wadium, e) pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa materiałów konferencyjnych promujących projekt pn.: „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego, uczenia się...
Dodano: 2024-03-16 - Sukcesywny zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024
Dodano: 2024-02-27 - Dostawa materiałów konferencyjnych promujących projekt pn.: „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego, uczenia się...
Dodano: 2024-02-08 - „Świadczenie usług projektowania, druku oraz dostawy materiałów informacyjno-reklamowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny”
Dodano: 2023-08-17 - Świadczenie usług projektowania, druku oraz dostawy materiałów informacyjno-reklamowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny
Dodano: 2023-08-10 - ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO SYSTEMU NAWIGACYJNEGO, INFORMACYJNO – KOMUNIKACYJNEGO W BUDYNKU URZĘDU MIASTA CZARNKÓW
Dodano: 2023-06-26 - Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa tablic pamiątkowych oraz zaprojektowanie, druk i dostawa ulotek w związku z realizacją Projektu pn. „Wyposażenie środowisk informatycznych...”.
Dodano: 2022-10-25 - Usługa wydrukowania i montażu na budynku Akademii Kaliskiej baneru oczkowanego na materiale siatkowym promującego możliwość zaszczepienia się w Kaliszu.
Dodano: 2021-05-12 - Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w związku z realizacją PROW 2014-2020
Dodano: 2020-10-09