Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
- Data zamieszczenia: 2012-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
ul. Partyzantów 36 36
80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
REGON: 19003008390919 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1.Sukcesywna dostawa: 1.Zakres I - papieru kserograficznego, rolek termicznych, etykiet samoprzylepnych i kopert; 2.Zakres II - materiałów biurowych, przez okres 12 miesięcy. 1.2.Szczegółowy opis parametrów papieru oraz materiałów biurowych będących przedmiotem niniejszego postępowania został określony w załącznikach cenowych do formularza ofertowego, który stanowi załącznik do SIWZ (załącznik nr 4 i nr 5 SIWZ); 1.3.W przypadku zaoferowania materiałów biurowych o cechach i parametrach równoważnych do opisanych w formularzu ofertowym, Wykonawca winien wpisać cechy i parametry w kolumnę nr 6 formularza ofertowego (załącznik nr 1 i 2 SIWZ), w celu umożliwienia identyfikacji i porównania oferowanych parametrów; 1.4.Materiały muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym; 1.5.Dostawa materiałów będzie realizowana nie częściej niż co dwa tygodnie, dostosowana wg potrzeb Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zakres I - 1900,00 zł Zakres II - 1100 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA PAPIERU KSERO DLA KWP W GDAŃSKU I JEDNOSTEK GARNIZONU POMORSKIEGO
Dodano: 2015-04-28 - Dostawa papieru ksero dla KWP w Gdańsku
Dodano: 2014-10-21 - Dostawa papieru ksero dla KWP w Gdańsku
Dodano: 2014-03-11 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych - 2 zakresy.
Dodano: 2013-12-03 - Zakup materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Wejherowo
Dodano: 2013-11-29 - Dostawa papieru kserograficznego do urządzeń drukujących dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kartuzach w roku 2013
Dodano: 2013-11-25 - Postępowanie na wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy będzie dostarczał PAPIER KSEROGRAFICZNY dla Izby Celnej w Gdyni.
Dodano: 2013-10-25 - Dostawa papieru kserograficznego dla Izby Skarbowej w Gdańskuoraz urzędów skarbowych woj. pomorskiego
Dodano: 2013-10-18 - Dostawa papieru ksero dla KWP w Gdańsku
Dodano: 2013-10-07 - Dostawa papieru ksero dla KWP w GDAŃSKU
Dodano: 2013-03-28