Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku

Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, Szpitalna
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774067890
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku
    Szpitalna 14
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 774067890
    REGON: 53244846700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem składa się z 39 niżej wymienionych części (pakietów): 1. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1 pakiet zamówienia) – Igły, strzykawki, przyrządy, kaniule; wg ZAŁĄCZNIKA NR 6; 2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2 pakiet zamówienia) - Żel Transound/Unidem; wg ZAŁĄCZNIKA NR 7; 3. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (3 pakiet zamówienia) – Rurki, cewniki, zgłębniki; wg ZAŁĄCZNIKA NR 8; 4. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (4 pakiet zamówienia) – Igły do zniecz. zest do nakł. cent.; wg ZAŁĄCZNIKA NR 9; 5. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (5 pakiet zamówienia) – Papiery do EKG różne; wg ZAŁĄCZNIKA NR 10; 6. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (6 pakiet zamówienia) – Sterylizacja torebki, rękawy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 11; 7. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (7 pakiet zamówienia) – Papiery do EKG, USG; wg ZAŁĄCZNIKA NR 12; 8. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (8 pakiet zamówienia) – Pojemniki i inne; wg ZAŁĄCZNIKA NR 13; 9. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (9 pakiet zamówienia) – Wkłady do ssaka; wg ZAŁĄCZNIKA NR 14; 10. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (10 pakiet zamówienia) – Test do sterylizacji Kl 6; wg ZAŁĄCZNIKA NR 15; 11. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (11 pakiet zamówienia) – Zestaw do apar. Medrad Vistron; wg ZAŁĄCZNIKA NR 16; 12. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (12 pakiet zamówienia) – Taśmy, wskaźniki, testy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 17; 13. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (13 pakiet zamówienia) – Elektroda jednorazowa dzielona; wg ZAŁĄCZNIKA NR 18; 14. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (14 pakiet zamówienia) – Maska krtaniowa wieloraz. obw. oddech.; wg ZAŁĄCZNIKA NR 19; 15. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (15 pakiet zamówienia) – Łyżka do laryngoskopu; wg ZAŁĄCZNIKA NR 20; 16. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (16 pakiet zamówienia) – Golarka medyczna; wg ZAŁĄCZNIKA NR 21; 17. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (17 pakiet zamówienia) – Staplery liniowe z nożem + ładunki; wg ZAŁĄCZNIKA NR 22; 18. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (18 pakiet zamówienia) – Staplery okrężne; wg ZAŁĄCZNIKA NR 23; 19. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (19 pakiet zamówienia) – Staplery liniowe bez noża + ładunki; wg ZAŁĄCZNIKA NR 24; 20. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (20 pakiet zamówienia) – Etykiety; wg ZAŁĄCZNIKA NR 25; 21. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (21 pakiet zamówienia) – Wzierniki; wg ZAŁĄCZNIKA NR 26; 22. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (22 pakiet zamówienia) – Rurka tracheotomijna KAN z mankietem; wg ZAŁĄCZNIKA NR 27; 23. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (23 pakiet zamówienia) – Test do dezynfekcji termicznej Hydrim M2; wg ZAŁĄCZNIKA NR 28; 24. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (24 pakiet zamówienia) – Ampułkostrzykawka – żel sterylny; wg ZAŁĄCZNIKA NR 29; 25. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (25 pakiet zamówienia) – Anoskopy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 30; 26. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (26 pakiet zamówienia) – Igła do pobierania leków z filtrem; wg ZAŁĄCZNIKA NR 31; 27. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (27 pakiet zamówienia) – Test ureazowy Helicobacter Pyroli; wg ZAŁĄCZNIKA NR 32; 28. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (28 pakiet zamówienia) – Klipsy tytanowe; wg ZAŁĄCZNIKA NR 33; 29. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (29 pakiet zamówienia) – Maska krtaniowa żelowa; wg ZAŁĄCZNIKA NR 34; 30. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (30 pakiet zamówienia) – Filtr powietrza HME HP-50; wg ZAŁĄCZNIKA NR 35; 31. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (31 pakiet zamówienia) – Sterylna woda do inhalacji; wg ZAŁĄCZNIKA NR 36; 32. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (32 pakiet zamówienia) – Polisacharydowy środek; wg ZAŁĄCZNIKA NR 37; 33. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (33 pakiet zamówienia) – Pojemnik histopatologiczny z 10% formaliną; wg ZAŁĄCZNIKA NR 38; 34. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (34 pakiet zamówienia) – Sprzęt do respiratora HT 70+; wg ZAŁĄCZNIKA NR 39; 35. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (35 pakiet zamówienia) - Żel endoskopowy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 40; 36. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (36 pakiet zamówienia) - Testy biologiczne ampułkowe jednorazowe; wg ZAŁĄCZNIKA NR 41; 37. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (37 pakiet zamówienia) - Testy kontroli mycia maszynowego; wg ZAŁĄCZNIKA NR 42; 38. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (38 pakiet zamówienia) – Pończochy uciskowe; wg ZAŁĄCZNIKA NR 43; 39. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (39 pakiet zamówienia) – Kaniule BD; wg ZAŁĄCZNIKA NR 44.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie składane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: przetargi@pcm.prudnik.pl lub w formie papierowej na adres siedziby Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach