Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku

Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, Szpitalna
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774067890
  • Data zamieszczenia: 2019-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku
    Szpitalna 14
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 774067890
    REGON: 53244846700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku. Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem składa się z 20 niżej wymienionych części (pakietów): 1. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1 pakiet zamówienia) – Igły, strzykawki, przyrządy, kaniule; wg ZAŁĄCZNIKA NR 7; 2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2 pakiet zamówienia) – Żel + papier do videoprinterów; wg ZAŁĄCZNIKA NR 8. 3. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (3 pakiet zamówienia) - Rurki, cewniki, zgłębniki; wg ZAŁĄCZNIKA NR 9. 4. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (4 pakiet zamówienia) – Igły do zniecz. Zest do nakł. cent.; wg ZAŁĄCZNIKA NR 10. 5. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (5 pakiet zamówienia) – Papiery do EKG Mr Gold; wg ZAŁĄCZNIKA NR 11. 6. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (6 pakiet zamówienia) – Papiery do EKG, USG; wg ZAŁĄCZNIKA NR 12. 7. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (7 pakiet zamówienia) – Pojemniki i inne; wg ZAŁĄCZNIKA NR 13. 8. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (8 pakiet zamówienia) – Paski do glucometru; wg ZAŁĄCZNIKA NR 14. 9. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (9 pakiet zamówienia) – Wkłady do ssaka; wg ZAŁĄCZNIKA NR 15. 10. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (10 pakiet zamówienia) – Proszek polisacharydowy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 16. 11. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (11 pakiet zamówienia) – Zestaw do aparatu Medrad Vistron; wg ZAŁĄCZNIKA NR 17. 12. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (12 pakiet zamówienia) – Taśmy, wskaźniki, testy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 18. 13. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (13 pakiet zamówienia) – Elektroda jednorazowa dzielona; wg ZAŁĄCZNIKA NR 19. 14. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (14 pakiet zamówienia) – Maska krtaniowa wieloraz. obw. oddech.; wg ZAŁĄCZNIKA NR 20. 15. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (15 pakiet zamówienia) – Flizelina; wg ZAŁĄCZNIKA NR 21. 16. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (16 pakiet zamówienia) – Łyżka do laryngoskopu; wg ZAŁĄCZNIKA NR 22. 17. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (17 pakiet zamówienia) – Golarka medyczna; wg ZAŁĄCZNIKA NR 23. 18. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (18 pakiet zamówienia) – Staplery liniowe z nożem + ładunki; wg ZAŁĄCZNIKA NR 24. 19. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (19 pakiet zamówienia) – Staplery liniowe bez noża + ładunki; wg ZAŁĄCZNIKA NR 25. 20. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (20 pakiet zamówienia) – Staplery okrężne; wg ZAŁĄCZNIKA NR 26.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach