Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej ogłasza przetarg
- Adres: 37-552 Młyny, Korczowa - Przejście Graniczne
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 242 550, , fax. 166 242 550
- Data zamieszczenia: 2019-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
Korczowa - Przejście Graniczne -
37-552 Młyny, woj. podkarpackie
tel. 166 242 550, , fax. 166 242 550
REGON: 18063549200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zopgkor.bip.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na teren drogowego Przejścia Granicznego w Krościenku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na teren drogowego Przejścia Granicznego w Krościenku. 2.Zamawiający przewiduje realizację zamówienia - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na teren drogowego Przejścia Granicznego w Krościenku, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV na dostawy (zgodne z załącznikiem nr 3): papier toaletowy - 33761000-2, ręczniki papierowe do rąk – 33763000-6, mydło – 33711900-6, środki czyszczące i polerujące – 39830000-9, różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych – 39525000 - 8, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – 33631600-8. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.Dostawy powinny być realizowane do magazynów gospodarczych na terenie drogowego przejścia granicznego w Krościenku w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 14:00. 5.Podstawą realizacji dostaw będą zamówienia/zapotrzebowania wystawiane przez Dział Administracji i Eksploatacji. Zamówienia/zapotrzebowania będą składane w formie pisemnej, przekazanej do Wykonawcy e-mailem, bądź listem poleconym. 6.Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy zgłoszonego zamówienia/zapotrzebowania (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia/zapotrzebowania) w terminie do 5 (pięciu) dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia e-mailem lub listem poleconym, na teren drogowego przejścia granicznego w Krościenku. Zamawiający dopuszcza skrócenie ww. czasu na dostawę zgłoszonego zapotrzebowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33763000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu, złożyć w miejscu, wskazanym w Rozdziale X ust. 2 do czasu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną