MIEJSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, Kazimierza Pułaskiego 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 368 09 00
- Data zamieszczenia: 2022-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MIEJSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH w Radomiu
Kazimierza Pułaskiego 9
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 48 368 09 00
REGON: 366727626 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuwradom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom w I półroczu 2023 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów chemicznych i środków czystości wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom w I półroczu 2023 roku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zestawieniu cenowym formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ część 1.2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia według potrzeb do siedziby Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom, wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez Dom Pomocy Społecznej w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Dom Pomocy Społecznej z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem - pisemnie, faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą realizowane specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt i ryzyko w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach każdorazowo uzgadnianych telefonicznie z osobą wyznaczoną przez Odbiorcę do kontaktów z Wykonawcą w sprawach związanych z wykonaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy gotowości do realizacji codziennych dostaw w dni robocze od poniedziałku do piątku niezależnie od ilości asortymentu..3. Za dzień wydania towaru Zamawiającemu uważa się dzień, w którym towar został odebrany przez Dom Pomocy Społecznej.4. Wykonawca zapewni takie opakowanie towaru, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy rękawiczek jednorazowych wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26–600 Radom w I półroczu 2023 roku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zestawieniu cenowym formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ część 2.2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia według potrzeb do siedziby Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26–600 Radom, w asortymencie i ilościachwynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Dom Pomocy Społecznej z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem - pisemnie, faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą realizowane specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt i ryzyko w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach każdorazowo uzgadnianych telefonicznie z osobą wyznaczoną przez Odbiorcę do kontaktów z Wykonawcą w sprawach związanych z wykonaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy gotowości do realizacji codziennych dostaw w dni robocze odponiedziałku do piątku niezależnie od ilości asortymentu.3. Za dzień wydania towaru Zamawiającemu uważa się dzień, w którym towar został odebrany przez Dom Pomocy Społecznej.4. Wykonawca zapewni takie opakowanie towaru, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków dezynfekujących wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom w I półroczu 2023 roku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zestawieniu cenowym formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ część 3.2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia według potrzeb do siedziby Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom, wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez Dom Pomocy Społecznej w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Dom Pomocy Społecznej z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem - pisemnie, faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą realizowane specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt i ryzyko w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach każdorazowo uzgadnianych telefonicznie z osobą wyznaczoną przez Odbiorcę do kontaktów z Wykonawcą w sprawach związanych z wykonaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy gotowości do realizacji codziennych dostaw w dni robocze od poniedziałku do piątku niezależnie od ilości asortymentu.3. Za dzień wydania towaru Zamawiającemu uważa się dzień, w którym towar został odebrany przez Dom Pomocy Społecznej.4. Wykonawca zapewni takie opakowanie towaru, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39200000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną