Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5694230, 5694416, 5694263 , fax. 22 5694415
- Data zamieszczenia: 2011-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Podleśna 61 61
01-673 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, fax. 22 5694415
REGON: 00008050700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowy Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów na potrzeby Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej PIB Oddział w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów na potrzeby IMGW PIB Oddział w Poznaniu. Miejscem dostawy będą następujące lokalizacje: a) IMGW Oddział w Poznaniu, ul. J.H. Dąbrowskiego 174/176, 60-594 Poznań; b) Dział Służby Pomiarowo-Obserwacyjnej w Słupsku, ul. Młyńska 1B, 76-200 Słupsk; c) Lotniskowa Stacja Meteorologiczna Poznań-Ławica, ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań; d) Lotniskowa Stacja Meteorologiczna Zielona Góra-Babimost, Skrytka Pocztowa 66, 66-110 Babimost; e) Lotniskowa Stacja Meteorologiczna Bydgoszcz-Szwederowo, Al. Jana Pawła II 158, 85-151 Bydgoszcz; f) Regionalna Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w Gorzowie Wlkp., ul. Sybiraków 10, 66-400 Gorzów Wlkp.; g) Regionalna Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w Wieluniu, ul. Graniczna 45, 98-300 Wieluń; h) Regionalna Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w Toruniu, ul. Storczykowa 124, 87-100 Toruń; i) Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w Kaliszu, ul. Róży Wiatrów 16, 62-800 Kalisz; j) Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w Kole, ul. Cegielniana 8, 62-600 Koło; k) Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w Pile, ul. Miedziana 24, 64-920 Piła; l) Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w Słubicach, ul. Północna 46, 69-100 Słubice; m) Stacja Hydrologiczna w Radzyniu, ul. Słoneczna 43, 67-410 Sława; n) Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w Chojnicach, ul. Meteorologiczna 1, 89-600 Chojnice; o) Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w Koszalinie, ul. Morska 101, 75-235 Koszalin; Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na dostawę przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć objęty danym zamówieniem jednostkowym asortyment do jednej z powyższych lokalizacji, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. Koszy dostawy Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie asortymentu. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, co oznacza, iż Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty na całość bądź na wybraną część przedmiotu zamówienia: Zadanie I - tusze i tonery, Zadanie II - artykuły biurowe. W przypadku złożenia oferty na jedno z zadań, Wykonawca musi uwzględnić wszystkie pozycje w danym zadaniu, niedozwolone jest złożenie oferty jedynie na wybrane pozycje danego zadania. Wykonawca obowiązany jest zapewnić dostawę oznaczonego co do tożsamości asortymentu, od tego samego producenta przez cały okres związania umową. W przypadku gdy okaże się to niemożliwe, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym możliwość dostawy takiego samego asortymentu od producenta innego, niż wskazany przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. Zmiana taka wymaga zmiany umowy, na podstawie której dostawa przedmiotu umowy się odbywa. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie przez okres 24 miesięcy, w odpowiedzi na złożone przez Zamawiającego zamówienie jednostkowe. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawę w terminie 3 dni roboczych, jeżeli miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego przy ul. J.H. Dąbrowskiego 174/176 w Poznaniu, oraz w terminie 4 dni roboczych, jeśli miejscem dostawy będzie którekolwiek z miejsc wskazanych w rozdz. II pkt 2 lit. b-o. Inne miejsce dostawy musi być każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz asortymentowo - cenowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23