Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-479 Łódź, ul. Elizy Orzeszkowej 31/35
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 616 27 45 , fax. 0-42 616 27 48
- Data zamieszczenia: 2013-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Łodzi
ul. Elizy Orzeszkowej 31/35 31/35
91-479 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 616 27 45, fax. 0-42 616 27 48
REGON: 01741779300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU BIUROWEGO ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH DO ODDZIAŁU INSTYTUTU PAMIĘCI NARODOWEJ - KŚZpNP W ŁODZI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Oddziału Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Łodzi: a) artykułów biurowych, wyszczególnionych w wykazie rzeczowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ; b) papieru biurowego, wyszczególnionego w wykazie rzeczowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ. c) materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, wyszczególnionych w wykazie rzeczowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ. Wyżej wymienione artykuły będące przedmiotem zamówienia dostarczane będą do dwóch siedzib Zamawiającego, mieszczących się w niżej wymienionych lokalizacjach: - ul. E. Orzeszkowej 31/35, 91-479 Łódź (piwnica),- ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź (II piętro). 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części zamówienia: Część 1: dostawa artykułów biurowych (CPV: 30.12.51.10-7), Część 2: dostawa papieru biurowego (CPV: 30.19.76.00-2), Część 3: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (CPV: 30.12.51.10-5; 30.12.51.20-8; 30.12.43.00-7). 3. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub na wybraną przez siebie część lub części. 4. Dostarczane artykuły oraz proces ich produkcji nie mogą naruszać praw innych osób, w szczególności określonych w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz w ustawie prawo własności przemysłowej, a w szczególności nie mogą naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych wymienionych w zał. 1c do SIWZ. 5. Ilości wskazane w wykazach rzeczowo - cenowych (załączniki nr 1a, 1b, 1c do SIWZ), są wielkościami maksymalnymi zamówienia, ustalonymi przez Zamawiającego w oparciu o przewidywane zapotrzebowanie. W zależności jednak od potrzeb, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia podanych ilości, do poziomu nie mniejszego niż: 70% ilości wskazanych dla poszczególnych pozycji artykułów biurowych wymienionych w wykazie rzeczowo-cenowym (zał. nr 1 a), 75% ilości wskazanych dla poszczególnych pozycji papieru biurowego wymienionych w wykazie rzeczowo-cenowym (zał. nr 1 b), 80% ilości wskazanych dla poszczególnych rodzajów materiałów eksploatacyjnych wymienionych w wykazie rzeczowo-cenowym (zał. nr 1 c). 6 Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów biurowych, papieru biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych, do dwóch wymienionych w pkt. 1 siedzib Zamawiającego: w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.15 - 15.15, na własny koszt i ryzyko - w tym, do ich rozładunku i złożenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz uczestniczenia w dokonaniu oceny zgodności dostawy z zamówieniem. Potwierdzeniem otrzymania dostawy będzie zaakceptowany przez Zamawiającego dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę w dwóch egzemplarzach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach projektu Aktywny krok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.I.I. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - 290/PN/ZP/D/2016 Dostawa artykułów biurowych i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-07-08 - zakup i sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów biurowych i archiwizacyjnych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji
Dodano: 2016-05-25 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I KALENDARZY ( 35/ZP/16 )
Dodano: 2016-04-21 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Filii w Piotrkowie Tryb.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp z o.o.
Dodano: 2016-04-05 - ZP/55/2016 Dostawa książek, druków medycznych, recept refundowanych i artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP
Dodano: 2016-03-30 - Dostawy artykułów biurowych, papieru na potrzeby Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
Dodano: 2016-03-29 - Sukcesywne dostawy materiałów papierniczych i biurowych
Dodano: 2016-02-24 - ARTYKUŁY BIUROWE
Dodano: 2016-02-09