Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH nr sprawy: ZP-180/15

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, ul. Marymoncka 99/103
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5693700 , fax. 022 5693712
  • Data zamieszczenia: 2015-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    ul. Marymoncka 99/103 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5693700, fax. 022 5693712
    REGON: 00028909300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH nr sprawy: ZP-180/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie sukcesywnie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy produktów: 1) wolnych od wad fizycznych i prawnych; 2) fabrycznie nowych, pełnowartościowych, nieregenerowanych, nieprefabrykowanych, wolnych od wad technicznych; 3) posiadających oznaczenie umożliwiające jednoznaczną ich identyfikację; 4) posiadających min. 12 miesięcy gwarancji od momentu dostawy, jeżeli gwarancja ma zastosowanie i nie określono inaczej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 5) oryginalnie zapakowanych, oznakowanych etykietą producenta i symbolem pozwalającym na identyfikację ich parametrów, a ponadto w przypadku materiałów eksploatacyjnych etykieta lub symbol winny w szczególności wskazywać listę kompatybilnych urządzeń drukujących, wyniki testów wydajności przeprowadzonych z wykorzystaniem znormalizowanego testu ISO/IEC 19752 (dla wkładów do monochromatycznych drukarek laserowych), ISO/EIC 19798 (dla wkładów do kolorowych drukarek laserowych) lub ISO/IEC 24711 (dla wkładów do drukarek atramentowych) zgodnie z minimalną liczbą stron wydruku A4 przy 5% pokryciu określoną w Załączniku nr 2 do SIWZ oraz okres ważności; 6) w przypadku materiałów eksploatacyjnych - rozpoznawanych przez urządzenie drukujące, przy czym, w przypadku urządzeń drukujących w kolorze, właściwe działanie urządzenia lub produktu, nie może być uwarunkowane koniecznością jednoczesnej wymiany wszystkich kolorów wkładów drukujących. 5. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania od Zamawiającego opakowań po zużytych produktach, które będą mu przekazywane przez Zamawiającego w dniu realizacji którejkolwiek z dostaw oraz do ich utylizacji lub recyklingu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 6. Na potwierdzenie spełniania wymagań, o których mowa w ust. 5 i 6, Wykonawca winien przedstawić stosowne oświadczenie, którego wzór zamieszczony jest w treści Załącznika nr 2 do SIWZ. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że jest to jedynie zapis przykładowy, a Zamawiający nie określa w ten sposób żadnych parametrów technicznych, eksploatacyjnych czy użytkowych, innych niż określono w opisie danego produktu. 8. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania minimum 50% łącznej kwoty przedmiotu umowy, o którym mowa w Załączniku nr 2 do SIWZ. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień uzupełniających. Wartość zamówienia ustalono na kwotę: 157 324,35 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmkp.edu.pl/?cat=15
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach