Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg
- Adres: 01-813 Warszawa, ul. Marymoncka 99/103
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5693700 , fax. 022 5693712
- Data zamieszczenia: 2014-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
ul. Marymoncka 99/103 99/103
01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5693700, fax. 022 5693712
REGON: 00028909300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH (nr sprawy: ZP-130/14) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych w 2014 roku do Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie sukcesywnie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dostawy produktów fabrycznie nowych, wolnych od wad i opakowanych, w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniem, umożliwiający rozpoznanie czy asortyment był już otwierany/używany, nieużywanych; 2) dostawy produktów zawierających etykietę z numerem katalogowym i terminem ważności, (jeżeli ma zastosowanie); 3) dostawy produktów posiadających oznaczenie umożliwiające jednoznaczną ich identyfikację; 4) dostawy produktów posiadających min. 12 miesięcy gwarancji od momentu dostawy, jeżeli gwarancja ma zastosowanie i nie określono inaczej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Na potwierdzenie spełniania ww. wymagań, Wykonawca winien przedstawić stosowne oświadczenie, którego wzór zamieszczony jest w treści Załącznika nr 2 do SIWZ. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że jest to jedynie zapis przykładowy, a Zamawiający nie określa w ten sposób żadnych parametrów technicznych, eksploatacyjnych czy użytkowych, innych niż określono w opisie danego produktu. 6. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania minimum 50% łącznej kwoty przedmiotu umowy, o którym mowa w Załączniku nr 2 do SIWZ. 7. Wartość zamówienia ustalono na kwotę 118813,00 PLN - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmkp.edu.pl/?cat=15
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23