Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
- Data zamieszczenia: 2014-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
ul. Walewska 4 4
04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
REGON: 01044511900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla ZGN Praga-Południe w 2014r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : 1.Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy na podstawie zamówień do siedziby Zamawiającego przy ul. Walewskiej 4, Wąwolnickiej 3 oraz podległych jednostek organizacyjnych zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.2.Zakres przedmiotu zamówienia określa Katalog artykułów biurowych z formula-rzem cenowym stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Jest to zakres szacunkowy służący tylko do porównania ofert oraz stanowi uśrednioną wielkość dostawy w ubiegłych latach.3.Oferowane materiały muszą odpowiadać cechom oraz parametrom określonym przez Zamawiającego i muszą służyć swojemu celowi.4.Wszystkie artykuły biurowe muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad.5.Wszystkie artykuły muszą posiadać oryginalne opakowania producenta , opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt - nie dotyczy asortymentu dostarczane-go luzem(np. długopisy, ołówki, itp). 6.Miejscem dostaw towaru są siedziby Zamawiającego przy ul. Walewskiej 4, Wąwolnickiej 3 oraz podległych jednostek organizacyjnych : Administracja Nieruchomości Nr 1 przy ul. Niekłańskiej 35a, Administracja Nieruchomości Nr 5 (przy ul. Owsianej 3 i Siennickiej 44), Administracja Nieruchomości Nr 6 przy ul. Sulejkowskiej 45, Administracja Nieruchomości Nr 7 przy ul. Hetmańskiej 25. 7.Dostawa obejmuje dowóz i wniesienie przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w wymienionych siedzibach.8. Dostawa ma być realizowana przez Wykonawcę po telefonicznym zgłoszeniu przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego potwierdzonym każdorazowo pisemnym zleceniem przesłanym faksem lub e-mailem. Fakt otrzymania zlecenia Wykonawca niezwłocznie potwierdza faksem lub droga elektroniczną.9.Dostawy do siedziby ZGN oraz Administracji Nieruchomości będą realizowane następnego dnia (od godz. 8.00 do godz. 16.00) po dniu, w którym nastąpiło zgłoszenie telefoniczne potwierdzone faxem lub e-mailem.10.Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą przetargową po 1 szt. próbek oferowanego asortymentu . Załączone do oferty próbki artykułów biurowych ( wy-mienione w punkcie 8.3.9 SIWZ ) będą wykorzystywane podczas oceny zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego. Nie złożenie próbek spowoduje odrzucenie oferty. W odniesieniu do próbek przepis art. 26 ust. 3 ustawy nie ma zastosowania Zamawiający odrzuci ofertę zgodnie z art.89 pkt. 1 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art.97 ust.1 Pzp zatrzyma załączone do oferty próbki jako załączniki do protokołu na okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.11. Termin przydatności materiałów biurowych nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do Zamawiającego .12.Szczegółowe postanowienia i warunki realizacji określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 900,00zł ( słownie : dziewięćset złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23