Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla ZGN Praga-Południe w 2014r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2014-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla ZGN Praga-Południe w 2014r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1.Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy na podstawie zamówień do siedziby Zamawiającego przy ul. Walewskiej 4, Wąwolnickiej 3 oraz podległych jednostek organizacyjnych zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.2.Zakres przedmiotu zamówienia określa Katalog artykułów biurowych z formula-rzem cenowym stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Jest to zakres szacunkowy służący tylko do porównania ofert oraz stanowi uśrednioną wielkość dostawy w ubiegłych latach.3.Oferowane materiały muszą odpowiadać cechom oraz parametrom określonym przez Zamawiającego i muszą służyć swojemu celowi.4.Wszystkie artykuły biurowe muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad.5.Wszystkie artykuły muszą posiadać oryginalne opakowania producenta , opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt - nie dotyczy asortymentu dostarczane-go luzem(np. długopisy, ołówki, itp). 6.Miejscem dostaw towaru są siedziby Zamawiającego przy ul. Walewskiej 4, Wąwolnickiej 3 oraz podległych jednostek organizacyjnych : Administracja Nieruchomości Nr 1 przy ul. Niekłańskiej 35a, Administracja Nieruchomości Nr 5 (przy ul. Owsianej 3 i Siennickiej 44), Administracja Nieruchomości Nr 6 przy ul. Sulejkowskiej 45, Administracja Nieruchomości Nr 7 przy ul. Hetmańskiej 25. 7.Dostawa obejmuje dowóz i wniesienie przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w wymienionych siedzibach.8. Dostawa ma być realizowana przez Wykonawcę po telefonicznym zgłoszeniu przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego potwierdzonym każdorazowo pisemnym zleceniem przesłanym faksem lub e-mailem. Fakt otrzymania zlecenia Wykonawca niezwłocznie potwierdza faksem lub droga elektroniczną.9.Dostawy do siedziby ZGN oraz Administracji Nieruchomości będą realizowane następnego dnia (od godz. 8.00 do godz. 16.00) po dniu, w którym nastąpiło zgłoszenie telefoniczne potwierdzone faxem lub e-mailem.10.Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą przetargową po 1 szt. próbek oferowanego asortymentu . Załączone do oferty próbki artykułów biurowych ( wy-mienione w punkcie 8.3.9 SIWZ ) będą wykorzystywane podczas oceny zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego. Nie złożenie próbek spowoduje odrzucenie oferty. W odniesieniu do próbek przepis art. 26 ust. 3 ustawy nie ma zastosowania Zamawiający odrzuci ofertę zgodnie z art.89 pkt. 1 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art.97 ust.1 Pzp zatrzyma załączone do oferty próbki jako załączniki do protokołu na okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.11. Termin przydatności materiałów biurowych nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do Zamawiającego .12.Szczegółowe postanowienia i warunki realizacji określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 900,00zł ( słownie : dziewięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach