Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3366126 , fax. 22 3366192
- Data zamieszczenia: 2018-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
ul. Szwoleżerów 5
00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3366126, fax. 22 3366192
REGON: 012547634
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy śródmieście m. st. Warszawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych takich jak: etykiety; papier; koperty; zeszyty; bloki; druki księgowe, kadrowe i inne; przybory do pisania; produkty do dzielenia i łączenia dokumentów; produkty do segregowania dokumentów; akcesoria nabiurkowe; elementy wystroju biura (tablice, zegary); nożyki biurowe; magnesy do tablic; dzienniki budowy; kubki i łyżeczki plastikowe; wycieraczki antypoślizgowe z polipropylenu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości 1.000,00 zł, słownie złotych: jeden tysiąc i 00/100., podając nr postępowania TZ-138/D/18 oraz przedmiot zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Próbki elementów dostawy określone w załączniku nr 1.2 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa urządzeń do niszczenia dokumentów z przeznaczeniem dla organów kontroli w lotniczych przejściach granicznych.
Dodano: 2024-02-09 - dostawę artykułów biurowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2021-02-04 - Artykuły biurowe i niszczarki
Dodano: 2020-07-28 - Dostawa artykułów biurowych, naczyń jednorazowych, baterii i płyt CD ,dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
Dodano: 2020-06-12 - Dostawa tonerów, tuszy, taśm barwiących , etykiet termicznych, bębnów do faksów, płyt CD i DVD i kopert na płyty
Dodano: 2020-05-08 - Dostawa artykułów biurowych i drobnego sprzętu biurowego
Dodano: 2019-10-21 - Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz tonerów dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie i jednostek organizacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI 2019” na terenie województwa zachodniopomorskiego w podziale na 2 części.
Dodano: 2019-09-24 - Artykuły biurowe i niszczarki
Dodano: 2019-08-08 - Artykuły biurowe
Dodano: 2019-07-04 - Dostawa tonerów, tuszy, tasm barwiących, etykiet termicznych, bębnów do faksu
Dodano: 2019-05-06