Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 01673 Warszawa, ul. Podleśna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5694230, 5694416, 5694263 , fax. 225 694 415
- Data zamieszczenia: 2018-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Podleśna 61
01673 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, fax. 225 694 415
REGON: 8050700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do poszczególnych lokalizacji Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i szacunkową ilość artykułów biurowych określa: 1) Załącznik nr 7a do SIWZ–Formularz rzeczowo-cenowy dla części nr 1 zamówienia. 2) Załącznik nr 7b do SIWZ–Formularz rzeczowo-cenowy dla części nr 2 zamówienia. 3) Załącznik nr 7c do SIWZ–Formularz rzeczowo-cenowy dla części nr 3 zamówienia. 4) Załącznik nr 7d do SIWZ–Formularz rzeczowo-cenowy dla części nr 4 zamówienia. 5) Załącznik nr 7e do SIWZ–Formularz rzeczowo-cenowy dla części nr 5 zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości, odpowiednio dla: części nr 1 zamówienia – 1400 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych); części nr 2 zamówienia – 300 zł (słownie: trzysta złotych); części nr 3 zamówienia – 300 zł (słownie: trzysta złotych); części nr 4 zamówienia – 400 zł (słownie: czterysta złotych); części nr 5 zamówienia – 700 zł (słownie: siedemset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi on udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to należy przedstawić na etapie składania ofert. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga, aby dokumenty mające stanowić dowody na przedmiotową okoliczność określały co najmniej: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie, o którym mowa wyżej, zostało sporządzone według załącznika nr 3 do SIWZ – formularz Zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na jego stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w Rozdz. XI ust. 12, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy – formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem tego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie to będzie zobowiązany przekazać każdy z Wykonawców. Obowiązek, o którym mowa wyżej, nie dotyczy przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko 1 oferta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych (III)
Dodano: 2024-04-25 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa materiałów biurowych (7) finansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014–2021 w ramach projektu pn. „Pilotażowe kompleksy penitencjarne”,
Dodano: 2024-02-21 - Zakup i dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2023-07-26 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych dla SGGW w Warszawie
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-05-13 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-05-13 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-04-19 - Dostawa materiałów i artykułów biurowych
Dodano: 2023-03-17