Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-950 Olsztyn, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 52 54 100, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2018-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A
10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 52 54 100, , fax. -
REGON: 001022914 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek z województwa warmińsko-mazurskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy akcesoriów i materiałów biurowych do siedziby Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek z województwa warmińsko-mazurskiego. Harmonogram dostaw zawiera dział III ust. 7 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagany zakres rzeczowy i ilościowy oraz warunki jego wykonania został zawarty odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ – formularzu cenowym i załączniku nr 5 do SIWZ - wzorze umowy. Wykaz lokalizacji (miejsc dostaw), do których będą realizowane dostawy akcesoriów i materiałów biurowych oraz sposób ich realizacji wraz z informacjami o miejscach i warunkach rozładunku został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w następującej wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wadium wnosi pełnomocnik lub jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 4. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona skutecznie wniesionym wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 5. Wadium może być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Olsztyn, numer rachunku bankowego: 25 1010 1397 0033 0413 9120 0000. W tytule przelewu należy umieścić informację: „Wadium – sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów biurowych; 2801-ILZ.260.32.2018”. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Wskazane jest, aby kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiąca dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 8. Wymagania dotyczące wadium został zawarte w dziale X SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa tylko jedną ofertę z wykorzystaniem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - w formie oryginału. 2. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w formie oryginału. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczące podmiotów na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W zobowiązaniu Zamawiający zaleca określić: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
Dodano: 2024-01-20 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
Dodano: 2023-12-08 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i jednostek organizacyjnych na terenie miasta Olsztyna w 2021 roku
Dodano: 2021-02-04 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i jednostek organizacyjnych na terenie miasta Olsztyna w 2021 roku
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa artykułów biurowych, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2020-10-26 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-06-24 - Dostawa artykułów biurowych, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2019-07-25 - Dostawa materiałów biurowych - powtórka
Dodano: 2019-02-14 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2019-01-31 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2018-06-22