Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg
- Adres: 00-818 Warszawa, ul. Twarda 51/55
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6978700 , fax. 022 6206223
- Data zamieszczenia: 2013-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk
ul. Twarda 51/55 51/55
00-818 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6978700, fax. 022 6206223
REGON: 00032634500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut naukowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa akcesoriów i części zużywalnych do analizatora elementarnego Vario MicroCUBE firmy Elementar dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów i części zużywalnych do analizatora elementarnego Vario MicroCUBE firmy Elementar (zwanych dalej produktami) dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, bez śladów wcześniejszej eksploatacji, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń. Dostawy powinny być realizowane w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wielkość każdej partii dostawy produktów będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego i będzie realizowana na podstawie jednostkowych zapotrzebowań Zamawiającego. Koszty transportu produktów oraz obowiązek należytego zabezpieczenia produktów w czasie transportu spoczywają na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany produktów uszkodzonych w trakcie transportu na wolny od wad. W terminie 5 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do właściwego miejsca przeznaczenia będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania Wykonawcy reklamacji wad jakościowych dostarczonych produktów w okresie do 30 dni roboczych od daty dostawy, a wad ilościowych - w terminie 10 dni roboczych od dnia dostawy. W przypadku stwierdzenia wad, braków jakościowych Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych produktów na wolne od wad w terminie 4 dni roboczych. Braki ilościowe lub pomyłki stwierdzone w dostawie Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia (w dni robocze). Zamówienie obejmuje dostawę akcesoriów i części zużywalnych w asortymencie podanym w Rozdziale II SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384340006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ing.pan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatury dla Zakładu Kompatybilności Elektromagnetycznej Instytutu Łączności-Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa i instalacja analizatora rtęci wraz ze szkoleniem, niezbędnym oprogramowaniem i wyposażeniem do Centralnego Laboratorium Chemicznego PIG-PIB w Warszawie
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa sprzętu do pomiarów w sieciach telekomunikacyjnych
Dodano: 2016-05-09 - Dostawa sprzętu do pomiaru w sieciach telekomunikacyjnych
Dodano: 2016-04-18 - dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań hematologicznych, koagulologicznych, biochemicznych
Dodano: 2016-04-15 - Dostawę aparatury laboratoryjnej w częściach dla Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN - DAZ-24 01/06/16
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa trzech analizatorów płynów
Dodano: 2016-02-09 - Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą systemu do diagnostyki in vitro w systemie panelowym przez okres 12 miesięcy dla Zakładu Mikrobiologii Klinicznej Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie, nr sprawy PN-4/16/MS
Dodano: 2016-02-02 - Dzierżawa aparatu do badań immunohistochemicznych wraz z dostawą odczynników dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
Dodano: 2016-02-01 - Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą systemu do szybkiej diagnostyki mikrobiologicznej metodą Real-Time PCR przez okres 12 miesięcy dla Zakładu Mikrobiologii Klinicznej Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, nr sprawy PN-3/16/MS
Dodano: 2016-01-26