Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa 12-tu tytułów zagranicznych czasopism naukowych - drukowanych oraz aktywacja dostępu w formie elektronicznej - w prenumeracie na 2010r. dla Biblioteki Instytutu

Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej im. Ludwika Hirszfelda Polska Akademia Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 53-114 Wrocław, ul. Rudolfa Weigla 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3709997 , fax. 071 3709997
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej im. Ludwika Hirszfelda Polska Akademia Nauk
    ul. Rudolfa Weigla 12 12
    53-114 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3709997, fax. 071 3709997
    REGON: 00032588300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iitd.pan.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa 12-tu tytułów zagranicznych czasopism naukowych - drukowanych oraz aktywacja dostępu w formie elektronicznej - w prenumeracie na 2010r. dla Biblioteki Instytutu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa 12-tu tytułów zagranicznych czasopism naukowych - drukowanych oraz aktywacja dostępu w formie elektronicznej - w prenumeracie na 2010r. dla Biblioteki Instytutu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 222120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1500 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz następujące warunki dodatkowe: - Posiadają odpowiednie doświadczenie polegające na tym, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem nin. zamówienia. - Zobowiążą się do kompleksowej aktywacji dostępu do wykupionych czasopism elektronicznych oraz załatwienia autoryzacji tak aby Zamawiający nie musiał zajmować się rejestracją, uzyskiwaniem kodów dostępu do czasopism online i innymi czynnościami związanymi z aktywacją i aktywację tę zakończą najpóźniej do 15 stycznia 2010r., - Rozłożą płatność prenumeraty na dwie równe raty: I rata płatna - do 31-12- 2009r., II rata - do 31-03- 2010r. - Spełnią pozostałe warunki określone szczegółowo we wzorze umowy. Oceny spełnienia tych warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wg formuły [spełnia - nie spełnia].
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wraz z formularzem cenowym - wg określonego druku Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wadialnego wraz z jego kopią uwierzytelnioną przez Wykonawcę. Oświadczenie przewidziane w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wg określonego wzoru. Oświadczenie o związaniu ofertą - wg określonego wzoru. Oświadczenie w sprawie Uzupełnionego Wzoru Umowy - wg określonego wzoru. Zastrzeżenie w sprawie tajemnicy przedsiębiorstwa - wg określonego wzoru. Oryginał pełnomocnictwa udzielonego Liderowi Konsorcjum/ Pełnomocnikowi Wykonawcy, które winno być podpisane przez prawnie upoważnionych sygnatariuszy reprezentujących wszystkich pojedynczych Partnerów Konsorcjum/ osoby prawnie upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo upoważniające Lidera Konsorcjum/ Pełnomocnika Wykonawcy winno obejmować podpisanie oferty i zawarcie umowy w przedmiotowym postępowaniu Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz zadań zrealizowanych w okresie ubiegłych =3= lat , a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z przedmiotem zamówienia (wg załączonego druku) wraz dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały zrealizowane należycie. Uzupełniony Wzór Umowy. W przypadku spółki cywilnej umowę spółki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iitd.pan.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach