Przetargi.pl
Sukcesywna 24 miesięczna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych, materiałów kontrolnych, elektrod/membran, kapilar, strzykawek do wykonania 4000 badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w SPZOZ w Wolsztynie;

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna 24 miesięczna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych, materiałów kontrolnych, elektrod/membran, kapilar, strzykawek do wykonania 4000 badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w SPZOZ w Wolsztynie;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna 24 miesięczna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych, materiałów kontrolnych, elektrod/membran, kapilar, strzykawek do wykonania 4000 badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w SPZOZ w Wolsztynie; PN/8/2020, bez dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych. 2. Klasyfikacja dostaw wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): • 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne; • 38434000-6 Analizatory 3. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne 24 miesięczne dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych, materiałów kontrolnych, elektrod/membran, kapilar, strzykawek do wykonania 4000 badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w SPZOZ w Wolsztynie. 4. Wykonawca składając ofertę musi uwzględnić wszystkie pozycje asortymentowe w pakiecie/formularzu asortymentowo-cenowo-ilościowym. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagane ilości odczynników (formularz asortymentowo-cenowy) oraz parametry graniczne analizatora zostały odpowiednio opisane - w załącznikach nr 2 i w załączniku 3 SIWZ. 6. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany zamiennie przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy. 7. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w załączniku nr 2 do SIWZ. b) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia w dniu dostawy posiadał nie krótszą niż 6 miesięczną datę przydatności do użytku. c) Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy i spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania, bezpiecznego transportu) i przechowywania, a koszty opakowania i transportu ponosi Wykonawca, d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia zaoferowane przez wykonawcę w ofercie, zakwalifikowany do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP oraz posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020.186). e) Wszystkie odczynniki muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu. f) Dzierżawiony analizator musi posiadać dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań narzuconych przez Zamawiającego opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ. g) Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków sukcesywnych dostaw, dzierżawy oraz serwisowania przedmiotowego zamówienia zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. h) Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z pierwszą dostawą odczynników - wykazu substancji niebezpiecznych, metodyk i kart charakterystyk w formie papierowej lub w formie elektronicznej na płycie CD, i) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany analizator/y i odczynniki pochodziły od jednego producenta, j) Wykonawca musi zapewnić usługi serwisowe świadczone przez autoryzowany serwis producenta urządzenia). k) Zamawiający wymaga zapewnienia bezpłatnego udziału w Międzynarodowym Programie Kontroli Jakości Badań Laboratoryjnych, częstotliwość – jedna próbka minimum jeden raz w miesiącu. l) Zamawiający wymaga termin płatności 60 dni. 8. Dodatkowe informacje: W laboratorium Zamawiającego na podstawie zakupionej licencji używany jest informatyczny system laboratoryjny o nazwie Prometeusz. Obsługę informatyczną celem zapewnienia kompatybilności sprzętu w tym zakresie pełni Firma GEM Jarosław Kołton, ul. Borkowska 11A/7, 30-438 Kraków. Firma ta jest odpowiedzialna za utrzymanie i działanie całego systemu informatycznego w Laboratorium. W związku z powyższym będzie również nadzorowała od strony technicznej podłączenie zaoferowanych analizatorów do systemu informatycznego. Wykonawca w cenę złożonej oferty wkalkuluje sobie koszty związane z podłączeniem analizatorów do sieci laboratoryjnej przez firmę GEM. 9. Warunki realizacji zamówienia: • Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne 24 miesięczne dostawy (w miarę zgłaszanych potrzeb) wraz z dzierżawą analizatora, • Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, na koszt i ryzyko Wykonawcy. • Dostawy należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400. • Miejscem dostawy jest Odział AIiT SPZOZ w Wolsztynie, mieszcząca się przy ul. Wschowskiej 3. • Dostawy odbywać się będą na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień ilościowo – asortymentowych w maksymalnym terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania, faksowego, e-mail lub pisemnego zamówienia, • Wymagany termin zainstalowania analizatora wraz z przeszkoleniem personelu- maksymalnie do 14 dni od daty podpisania umowy. • Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania dostaw w trybie PILNYM (CITO). Zamówienia te realizowane będą w terminie do 24 godzin od chwili zgłoszenia zamówienia (poniedziałek - do piątek) • Wykonawca w przypadku wystąpienia braków w realizacji zamówienia na odczynniki i inne akcesoria wyszczególnione w umowie przetargowej niezwłocznie wskaże ewentualne braki w dostawie – telefonicznie do Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia: tel. 68-347-73-65, fax: 068-347-73-32, e-mail: przetargi@spzozwolsztyn.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Wypełnione odpowiednio załącznik nr 2 - (formularz asortymentowo-ilościowo- cenowy), c) Wypełniony i odpowiednio podpisany załącznik nr 3- parametry graniczne analizatora kompaktowego d) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, e) oświadczenia w zakresie kryteriów oceny ofert - na formularzu oferty , f) wstępne oświadczenia informacyjne - (załącznik nr 4 A, B)., g) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, h) oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym, i) pełnomocnictwo j) dokumenty potwierdzające równoważność tj. o których mowa w rozdziale 3 pkt. 8 o ile wykonawca oferuje materiały równoważne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach