Przetargi.pl
sukcesywna 12 miesięczna dostawa niejałowych materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ w Wolsztynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywna 12 miesięczna dostawa niejałowych materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ w Wolsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna 12 miesięczna dostawa niejałowych materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ w Wolsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 25 niezależne zadania/części/ pakiety 1-25. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakietach od nr 1 do nr 25. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy lub sprzętem jednorazowego użytku. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczy pakietu nr 1-25: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych pakietach 1-25 tj. w załączniku nr 2 do SIWZ. c) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt jednorazowego użytku w dniu dostawy posiadał nie krótszy niż 6 miesięczny termin ważności, a na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data ważności. d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1975 t.j.), e) Wszystkie sprzęty jednorazowego użytku muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu (deklaracje CE, certyfikaty CE - szczegółowe wymagania w tym zakresie określono w załączniku nr 2 do SIWZ odrębnie dla każdego z Pakietów). f) Zamawiający wymaga termin płatności - 60 dni. Informacja dodatkowa  dotyczy Pakietu nr 15 a) Zamawiający wymaga dla papierów krepowanych: zgodność z normą ISO 11607-1 oraz PN EN 868 cz. 1 i 2 potwierdzona przez producenta. b) Zamawiający aktualnie posiada uchwyty (holdery) do umieszczania testów na tacach narzędziowych firmy STERITEC. W przypadku zaoferowania testów kontroli mycia w myjniach narzędziowych w postaci metalowej-aluminiowej blaszki z naniesionym wskaźnikiem, należy dołączyć odpowiednie uchwyty w liczbie 4 sztuk. Informacja -pakiet nr 15, poz. 29,  dotyczy Pakietu nr 16 wymaga: a) Zamawiający wymaga bezpłatnego udostępnienia metkownicy trzyrzędowej dotyczy poz.1. na zasadzie umowy udostępnienia. Umowa udostępnienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy załącznik nr 7, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki realizacji zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne 12 miesięczne dostawy Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawy należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400. Miejscem dostawy jest: Magazyn ogólny lub Apteka szpitalna mieszczący się przy ul. Wschowskiej 3. Dostawy odbywać się będą na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień ilościowo – asortymentowych w maksymalnym terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania, faksowego, e-mail lub pisemnego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony odpowiednio załączniki nr 2 (formularze asortymentowo-ilościowo- cenowe) na Pakiety 1-25, c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, d) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4, (załącznik nr 3 A, B). e) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, f) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty, g) oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym, h) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. i) dokumenty potwierdzające równoważność tj. o których mowa w rozdziale 3 pkt. 8 o ile wykonawca ofertuje materiały równoważne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach