Przetargi.pl
SUKCESYWANA DOSTAWA WARZYW, OWOCÓW I KISZONEK NA POTRZEBY ZESPOŁU KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA NR 1 W PELPLINIE

Zespół Kształcenia i Wychowania Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 83-130 Pelplin, ul. Sambora 5A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 536 17 68 , fax. 58 536 17 68
  • Data zamieszczenia: 2012-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Kształcenia i Wychowania Nr 1
    ul. Sambora 5A 5A
    83-130 Pelplin, woj. pomorskie
    tel. 58 536 17 68, fax. 58 536 17 68
    REGON: 22151673500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedynkapelplin.biposwiata.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWANA DOSTAWA WARZYW, OWOCÓW I KISZONEK NA POTRZEBY ZESPOŁU KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA NR 1 W PELPLINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw, owoców i kiszonek na potrzeby Zespołu Kształcenia i Wychowania Nr 1 w Pelplinie, w asortymencie i ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy: 2.2 Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.3.1 Szacunkowe wielkości i zakres zamówienia zawiera odrębny dokument w formacie Excel pn. Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy 2.3.2 Zamawiający zastrzega, że ilości zamawianych towarów są jedynie wielkościami prognozowanymi, niezbędnymi dla porównania ofert, a rzeczywiste ilości zamawianych produktów mogą ulec zmianie. Przewidywane wahania w ilości poszczególnego asortymentu mogą wynosić ok. +/-30%. 2.3.3 Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wielkość i zakres rzeczywiście dostarczonego do Zamawiającego przedmiotu zamówienia. 2.3.4 Zapotrzebowania (ilość i rodzaj dostawy) na poszczególne towary będą składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej ze wskazaniem pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, do którego ma być dostarczona partia zamówienia. 2.3.5 Asortyment dostarczany będzie w terminie 24 godzin, od chwili zgłoszenia do Wykonawcy zapotrzebowania, codziennie (z wyjątkiem dni świątecznych) od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego. W przypadku braku możliwości wywiązania się z terminu dostawy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o powyższej okoliczności Zamawiającego. 2.3.6 Wraz z dostawą partii zamawianego towaru, Wykonawca dostarczy fakturę VAT za daną partię asortymentu. 2.3.7 Zapłata za dostarczona partię produktów nastąpi przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane w fakturze, w terminie 30 dni od dnia dostawy. 2.3.8 Koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu oraz wszystkie pozostałe związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia ponosi Wykonawca i uwzględni je w cenie oferty. 2.3.9 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego zamówiony towar własnym transportem dopuszczonym do przewozu żywności, w ramach posiadanej aktualnej decyzji/zezwolenia właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 2.3.10 Dostarczane artykuły żywnościowe winny być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, a ich przechowywanie i transportowanie musi odbywać się w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. 2.3.11 W przypadku dostarczenia artykułów nie spełniających warunków zamówienia (np. o złej jakości lub w przypadku braków ilościowych) lub niezgodnych zamówieniem i z asortymentem oferowanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany na nowe, wolne od wad lub zgodne z warunkami zamówienia, w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacyjnego. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem towaru ponosi Wykonawca. 2.3.12 Zamawiający wymaga, aby oferowane towary były zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami, spełniały wymagania w zakresie norm jakościowych w ramach GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej), GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) z zastosowaniem zasad systemu HACCP, a także muszą spełniać wymagane przez Zamawiającego parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w Załączniku Nr 2 do SIWZ, kolumna 2. 2.3.15 Nieuwzględnienie w Załączniku Nr 2 do SIWZ chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty. 2.3.16 Zamawiane warzywa i owoce powinny być I klasy, zgodne z Polską Normą. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do dowolnego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskim. 2.3.17 Zamawiający określa następujące wymagania w zakresie opakowań: - pojemniki plastikowe z pokrywami, czyste, bez obcych zapachów, przeznaczone tylko do jednego asortymentu, poszczególne elementy powinny ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący ich deformacji i zapewniający estetyczny wygląd towaru. 2.3.18 Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamawiane produkty oznakowane widocznym, czytelnym kodem identyfikacyjnym partii produkcyjnej, umożliwiającym identyfikację artykułu rolno-spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiającym jego identyfikację, umieszczonym na produkcie w sposób wkluczający jego przesuniecie. 2.3.19 Zamawiane ziemniaki muszą być żółte lub białe oraz sortowane. Bulwy muszą być zdrowe - bez oznak zmrożenia, pełne w środku, średniej wielkości, etykietowane i pakowane w worki o wadze od 15 do 30 kg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w tym postępowaniu nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedynkapelplin.biposwiata.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach