Kancelaria Senatu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226949035 , fax. +48226949213
- Data zamieszczenia: 2019-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
Wiejska 6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226949035, fax. +48226949213
REGON: 00139380011000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Kancelaria Senatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Subsystem sterowania kamerami TV na sali posiedzeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana głowic (pan/tilt) kamer i składników toru sterowania głowicami profesjonalnego systemu telewizyjnego należącego do zamawiającego, służącego do realizacji transmisji posiedzeń Senatu w budynku „A” Kancelarii Senatu. 2. Zakres zamówienia obejmuje następujące główne zadania: 2.1. Dostawa nowych mechanizmów głowic i montaż w miejsce obecnie używanych z zachowaniem istniejących punktów montażu i wysięgników; 2.2. Zapewnienie sterowania dla obecnie eksploatowanych kamer w zakresie zoom-focus; 2.3. Wykorzystanie istniejącego kontrolera (mini joystick panel - element stanowiska operatora kamer/y) lub dostawa nowego współpracującego z zaoferowaną konfiguracją; 2.4. Wykorzystanie istniejącej lub stworzenie nowej dedykowanej aplikacji sterowania głowicami współpracującej z zaoferowaną konfiguracją; 2.5. Wykorzystanie istniejącego modułu sprzętowego tally lub dostawa nowego współpracującego z zaoferowaną konfiguracją; 2.6. Wymiana dotychczasowych elementów systemu na dostarczone (deinstalacja i instalacja); 2.7. Uruchomienie i integracja z innymi, istniejącymi modułami systemu tv. 3. Zamawiający – zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp - nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji prac określonych w pkt 1.2.2.-1.2.7. załącznika nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), w terminie do 27 maja 2019 r., do godz. 12:00. 2. Wadium będzie mogło być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/O Warszawa nr: 18 1010 1010 0023 6513 9120 0000, z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na subsystem sterowania kamerami TV na sali posiedzeń”. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę i godzinę uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie dokumentów, o których mowa w pkt 2. lit. b-e, do oferty należy dołączyć - w oddzielnej, wewnętrznej kopercie - ich oryginały oraz kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zaznaczeniem na kopercie „Wadium w przetargu nieograniczonym na subsystem sterowania kamerami TV na sali posiedzeń”. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia; 3) pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę lub osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) wyjaśnienie wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia - jeżeli dotyczy; 5) dowód wniesienia wadium; 6) dane (opisy i rysunki) wymagane w pkt 3.6. opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego w szkołach podstawowych gminy Zbuczyn
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Starych Babicach
Dodano: 2023-04-17 - Modernizacja gablot wystawowych wzdłuż dziedzińca Muzeum Plakatu w Wilanowie, w tym: zakup, dostawa i montaż monitorów LED wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i rozdzielni.
Dodano: 2022-10-12 - dostawa wynosów ILS DVOR/DME firmy SELEX
Dodano: 2022-10-07 - Dostawa sprzętu multimedialnego
Dodano: 2021-01-15 - Zakup, dostawa i montaż bezprzewodowych pulpitów konferencyjnych do Auli Adama Mickiewicza w budynku Audytorium Maximum UW
Dodano: 2021-01-11 - Zakup, dostawa i montaż bezprzewodowych pulpitów konferencyjnych do Auli Adama Mickiewicza w budynku Audytorium Maximum UW
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa sprzętu multimedialnego.
Dodano: 2020-10-28 - Dostawa urządzeń w ramach rozbudowy Studia C
Dodano: 2020-09-10 - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych
Dodano: 2020-08-07