Przetargi.pl
Subskrypcja licencji na systemy antywirusowe Trend Micro wraz ze wsparciem

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 2625240;2625276;2625263 , fax. 22 2625274
  • Data zamieszczenia: 2012-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 2625240;2625276;2625263, fax. 22 2625274
    REGON: 14067464900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Subskrypcja licencji na systemy antywirusowe Trend Micro wraz ze wsparciem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup subskrypcji 920 licencji oprogramowania firmy Trend Micro na kolejny rok dla UKNF, w następującym zakresie: 1. Odnowienie 920 sztuk licencji Trend IMSS (IMSS/SPS v7.0 Bundle) 2. Odnowienie 920 sztuk licencji Trend IWSS Bundle (http/FTP/URL/AAXS) 3. Usługa wsparcia świadczona przez Wykonawcę dla Zamawiającego w zakresie utrzymania serwerów i oprogramowania TREND MICRO w ilości 200 roboczo godzin. II. Środowiska objęte wsparciem 1. Wsparciem objęte będą następujące środowiska oprogramowania Zamawiającego a. Serwery i oprogramowanie Trend Micro. III. Zakres wsparcia 1. Rozwiązywanie zgłaszanych przez Zamawiającego problemów, związanych z wystąpieniem błędów standardowych i niestandardadowych w zakresie ochrony antywirusowej i antyspamowej poczty, w szczególności: a. przyjęcie zgłoszenia, b. analiza problemu, c. opracowanie rozwiązania, d. przygotowanie narzędzi umożliwiających wdrożenie rozwiązania (poprawka, instrukcja, skrypt). 2. Diagnozowanie zgłaszanych przez Zamawiającego problemów występujących na styku systemamów będących przedmiotem wsparcia a innym oprogramowaniem, współpracującym z systemami będącymi przedmiotem wsparcia, w szczególności: a. przyjęcie zgłoszenia, b. analiza problemu, c. określenie przyczyn powstania problemu, d. opracowanie scenariusza rozwiązania problemu. 3. Wsparcie administracyjne świadczone przez Ekspertów Oferenta na miejscu u Klienta. 4. Telefoniczne wsparcie administratorów Klienta. IV Zasady świadczenia usług 1. Świadczenie usług rozpoczęte będzie Przeglądem Zerowym, w ramach którego Wykonawca zapozna się ze środowiskiem Zamawiającego w stopniu niezbędnym dla świadczenia usług oraz wykonania migracji środowiska na nową platformę sprzętową dostarczoną przez Zamawiającego do najnowszej wersji oprogramowania ustalonej z Zamawiającym. 2. Przegląd Zerowy wykonany zostanie w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy. Migracja środowiska na nową platformę sprzętową dostarczoną przez Zamawiającego do najnowszej wersji oprogramowania ustalonej z Zamawiającym zostanie wykonana w ciągu 70 dni od daty podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym. 3. Zgłoszenia problemów dokonywane będą przez Osoby Upoważnione ze strony Zamawiającego. Wykaz Osób Upoważnionych Zamawiający przedstawi Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. 4. Zgłoszenia mogą być składanie w dowolnej chwili. 5. Zgłoszenie uważa się za przyjęte po jego zarejestrowaniu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować zgłoszenie w ciągu 2 godzin roboczych od jego złożenia przez Zamawiającego. Po upływie tego czasu zgłoszenie uważa się za zarejestrowane. 6. Wykonawca prowadzi rejestr zgłoszeń, dostępny Osobom Upoważnionym ze strony Zamawiającego, zawierający co najmniej: datę i godzinę przyjęcia zgłoszenia, aktualny status, historię obsługi. 7. Zamawiający nie udziela Wykonawcy zdalnego dostępu do swoich systemów. W przypadku konieczności dostępu do systemu usługi świadczone są w siedzibie Zamawiającego. 8. Wprowadza się kategorie błędów: a. Błąd krytyczny - błąd uniemożliwiający lub w istotny sposób utrudniający korzystanie z systemu b. Błąd niekrytyczny - każdy błąd nie zakwalifikowany jako krytyczny. 9. Kwalifikacja błędu pozostaje w kompetencjach Zamawiającego. 10. Jako czas reakcji rozumiany jest czas pomiędzy zarejestrowaniem zgłoszenia a kontaktem Konsultanta z osobą upoważnioną Zamawiającego, mającym na celu wstępną diagnozę problemu oraz uzgodnienie harmonogramu działań mających na celu jego rozwiązanie c. Czas reakcji na zgłoszenie błędu krytycznego wynosi 2 h. d. Czas reakcji na zgłoszenie błędu niekrytycznego to następny dzień roboczy. 11. Telefoniczne wsparcie administratorów 12. Poza wsparciem określonym w umowie, Zamawiający może zlecić Wykonawcy inne zadania w zakresie wspieranych systemów. 13. Środowisko serwera Trend Micro a. IMSS Version 7.0 Platforma sprzętowa środowiska HP ProLiant DL 380 , lub inny o zbliżonych parametrach System operacyjny Microsoft Windows Server 2003 R2 Enterprise Edition SP2 Sposób wykonywania kopii zapasowych Veritas NetBackup b. Środowisko zapasowego serwera Trend Micro - analogicznie jak w pkt a.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 10.2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr konta 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001, z dopiskiem: Wadium na zadanie: Subskrypcja licencji na systemy antywirusowe Trend Micro wraz ze wsparciem. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 10.4. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 10.5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp. 10.6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 10.7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach