Przetargi.pl
„Stworzenie warunków do funkcjonowania transportu metropolitalnego poprzez budowę parkingu P&R oraz węzła przesiadkowego na terenie Gminy Świątniki Górne”.

Gmina Świątniki Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 32-040 Świątniki Górne, ul. Bruchnalskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 40 30, , fax. 12 270 40 96
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świątniki Górne
    ul. Bruchnalskiego 36
    32-040 Świątniki Górne, woj. małopolskie
    tel. 12 270 40 30, , fax. 12 270 40 96
    REGON: 35155549900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatniki-gorne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Stworzenie warunków do funkcjonowania transportu metropolitalnego poprzez budowę parkingu P&R oraz węzła przesiadkowego na terenie Gminy Świątniki Górne”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie parkingu Park&Ride na działce nr 161, 162 w miejscowości Świątniki Górne, gmina Świątniki Górne, wraz z infrastrukturą techniczną, wraz z miejscami postojowymi, i instalacjami wewnętrznymi, oświetleniem zewnętrznym. Budowa obejmuje parking P&R wraz z węzłem przesiadkowym W związku ze znacznymi różnicami poziomu terenu, założono rozwiązanie części parkingowej na poziomie niższym, częściowo jako parking na terenie, a częściowo jako garaż wielostanowiskowy wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi. Wierzchnia część garażu to ogólnodostępna przestrzeń publiczna, znajdująca się na poziomie chodnika ul. Bruchnalskiego i dostępna z niego bezpośrednio. Wykaz robót: - roboty budowlane, - roboty ziemne, żelbetowe, - roboty brukarskie - nawierzchnie (w tym nawierzchnie chodników, zjazdów, dróg, parkingów), - posadzki, - roboty murowe, - roboty wykończeniowe, - instalacyjne, - montażowe. Instalacje wewnętrzne: - wod-kan, - elektryczna - odgromowa, - grzewcza, - wentylacyjna, - kanalizacja deszczowa - instalacja niskoprądowa Parametry budynku: Kubatura: 3 200 m3 Wysokość 4,2 m Liczba kondygnacji: I kondygnacja nadziemna Powierzchnia zabudowy: 762 m2 Posadowienie budynku bezpośrednie, na ławach fundamentowych wg projektu konstrukcji. Ściany fundamentowe betonowe, monolityczne – wg projektu konstrukcji. Izolacja obustronna ścian zagłębionych w ziemi. Izolacja termiczna z polistyrenu ekstrudowanego. Od strony zewnętrznej folia kubełkowa. Ściany działowe murowane z bloczków z betonu komórkowego. Podłogi na gruncie: W hali garażowej nawierzchnia z kostki betonowej, bezfazowej, na podbudowie jak dla parkingu zewnętrznego (patrz projekt branży drogowej). W pozostałych pomieszczeniach podłoga na gruncie z izolacją termiczną. Wylewka betonowa zbrojona. Posadzki: W pomieszczeniach przedsionka i toalety posadzki z płytek gres. W hali garażu, w miejscu wejścia na przestrzeń parkingu oznakowanie ostrzegawcze dotykowe – pas punktowych wypustek. Sufity: W pomieszczeniach toalety i przedsionka sufity systemowe z paneli z metalowej siatki cięto-ciągnionej. W pomieszczeniu toalety dodatkowo docieplenie z wełny mineralnej z paraizolacją, na suficie z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych GKI. W pomieszczeniach technicznych i na hali garażowej spody stropów niewykończone (beton surowy). Stolarka otworowa: Do pomieszczeń ogólnodostępnych drzwi w systemie termoizolacyjnej ślusarki aluminiowej. Drzwi do pomieszczeń technicznych, metalowe, pełne – o klasie odporności ogniowej zgodnie z częścią rysunkową. Stropodach z nawierzchnią z płyt betonowych Przekrycie obiektu zaprojektowano jako dach odwrócony o nawierzchni ciągu pieszego na płycie żelbetowej. Na płycie żelbetowej (wg projektu konstrukcji ) należy po uprzednim oczyszczeniu wykonać warstwę spadkową z szybkotwardniejącej masy posadzkowej. Warstwy izolacji, warstwa podbudowy z tłuczni, warstwa podbudowy cementowo piaskowej, płyty betonowe. Podnośnik dla osób niepełnosprawnych Podnośnik platformowy, hydrauliczny, dla osób niepełnosprawnych, dwa przystanki, wysokość podnoszenia 4,1m. Platforma z pełnowymiarową kabiną przelotową. Obudowa szybu szklona, samonośna. Drzwi stalowe, szklone, panoramiczne. Oświetlenie awaryjne ewakuacyjne: W budynku wykonać oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, zgodne z PN-EN 1838 Zastosowanie oświetlenia. Oświetlenie awaryjne oraz PN-EN 50172 Systemy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego. Zapewniono natężenie oświetlenia ewakuacyjnego wynoszące minimum 1,0 lx na poziomie posadzki oraz 1-godzinny czas działania opraw. Zastosować oprawy posiadające świadectwa dopuszczenia CNBOP, modułowe z funkcją autotestu. Gaśnice: Budynek wyposażyć w gaśnice proszkowe GP-4 (ABC), spełniające wymagania PN-EN, w ilości: Pomieszczenie techniczne wyposażono w gaśnicę śniegową GS-5 i koc gaśniczy z tkaniny szklanej. Gaśnice rozmieszczono na uchwytach ściennych i oznakowano zgodnie z PN-EN ISO 7010:2012. Zastosować gaśnice posiadające świadectwa dopuszczenia CNBOP. Na poziomie płyty górnej zlokalizowane zostaną m.in. zatoka i wiata przystanku komunikacji publicznej, elementy małej architektury takie jak ławki, donice z zielenią, śmietniki, słupy oświetleniowe. Komunikację pieszą pomiędzy poziomami zapewniają przylegające do budynku schody terenowe. Dodatkowo przewidziano podnośnik dla osób niepełnosprawnych oraz mających trudności z poruszaniem się. Komunikację kołową zapewnia towarzysząca budynkowi pochylnia dla samochodów osobowych. Infrastruktura techniczna uzbrojenie terenu w sieci oraz sposób przyłączenia projektowanego obiektu: • Zapewnienie wody do celów bytowych oraz przeciwpożarowych z istniejącego, przebudowywanego wodociągu. Przebudowa wynika z kolizji projektowanego obiektu kubaturowego z obecną trasą wodociągu. • Odprowadzenie ścieków bytowych (toaleta, utrzymanie czystości obiektu) do istniejącej kanalizacji sanitarnej, za pośrednictwem istniejącego przyłącza, • Odprowadzenie wód opadowych oraz roztopowych do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. • Ze względy na kolizję z projektowanym obiektem kubaturowym, projektuje się przebudowę istniejącego przewodu kanalizacji sanitarnej tłocznej, • Zasilanie energią elektryczną z istniejącego złącza kablowego znajdującego się na słupie na działce 161 Parkingi, dojścia i dojazdy, nawierzchnie utwardzone Dostęp do drogi publicznej (ul Bruchnalskiego) realizowany zostanie przez budowę zjazdu. Dojazd na teren parkingu oraz do garażu poprzez pochylnię przy budynku (częściowo na działce 162), przewidzianą dla ruchu dwukierunkowego samochodów osobowych. Dojście na teren parkingu chodnikiem i schodami terenowymi z chodnika przy ul. Bruchnalskiego. Dodatkowo, przejście i przejazd łączące teren projektowanego parkingu z istniejącym, przy Urzędzie Miasta i Gminy. Parking dla 29 samochodów osobowych oraz garaż wielostanowiskowy dla 21 samochodów osobowych, oraz stanowiskami dla pojazdów jednośladowych (rowery, motorowery i motocykle). Droga dojazdowa, parking, aleje i utwardzenia – zgodnie z częścią rysunkową oraz projektem budowlanym drogowym. Nawierzchnie: Chodniki – kostka betonowa, Nawierzchnia zjazdów i przejazdów – kostka betonowa szara, Miejsca postojowe na terenie – kostka betonowa, Teren ”placu” oraz nawierzchnia nad garażem- płyty betonowe .Powierzchnia uszlachetniona, z polimerową warstwą ochronną. Nawierzchnia zatoki autobusowej – nawierzchnia z kostki granitowej Nawierzchnie dotykowe- „pola uwagi” Zieleń: • sadzenie zieleni wysokiej i niskiej i zakładanie trawników • wykończenie Mała architektura stojak rowerowy, wiata przystankowa, spocznik, słupek , popielnica , kosze na śmieci, ławki z donicą , donice stalowe . 5. Szczegółowy zakres robót i ich ilości został określony w Dokumentacji Projektowej (zał. 9). 6. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zapewnia: a) wykonanie każdego rodzaju robót zgodnie z dokumentacją przetargową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z przyjętym standardem, b) ilość i rodzaj sprzętu gwarantującego wykonanie zadania, c) dostawę wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, d) przygotowanie na dzień umownego zakończenia robót atestów materiałowych, badań laboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy i inspektora nadzoru, e) miejsce odwozu urobku na odkład oraz materiałów z demontażu Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. 7. W przypadkach wskazania w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, (np. materiały, urządzenia, itp), Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań (materiałów, urządzeń, itp.), tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same /nie gorsze/ od tych podanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia: W przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (tekst jednolity z 2016r. poz. 1666, z późn.zm.) osoby wykonujące roboty budowlane, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony przez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót określonych w podrozdziale III.2 ust. 4 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 25 000,00 zł, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. 54 1240 4748 1111 0000 4879 9346, z adnotacją: Wadium na przetarg pn.„Stworzenie warunków do funkcjonowania transportu metropolitalnego poprzez budowę parkingu P&R oraz węzła przesiadkowego na terenie Gminy Świątniki Górne”. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 4. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć do Zamawiającego przed upływem terminu na wniesienie wadium - w formie oryginału, w osobnej kopercie. 5. Termin wniesienia wadium: 23.08.2017 r., godz. 9:30. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy przez Wykonawcę, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. XIII.2. Zatrzymanie wadium: 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. XIII.3. Zwrot wadium: Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę /zał. 1/, A.3. Kosztorys ofertowy w formie tabeli wartości scalonych, A.4. Stosowne pełnomocnictwo(a) w formie pisemnej - w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę Pełnomocnika do złożenia oferty, do podejmowania czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do wnoszenia środków ochrony prawnej, lub w przypadku ustanowienia Pełnomocnika przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. D.1. Zamiast dokumentów, o których mowa pkt „B” ppkt B.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D.2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w powyższym pkt D.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsca zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. D.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach