Przetargi.pl
Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Rozbarku - Zagospodarowanie terenów

Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, ul. Smolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 42 07 700 , fax. 32 42 07 701
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej
    ul. Smolenia 35
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 42 07 700, fax. 32 42 07 701
    REGON: 24314786400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzzigk.magistrat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Rozbarku - Zagospodarowanie terenów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie kompleksowe wykonanie zadania pn. Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Rozbarku – Zagospodarowanie terenów. 2. Przedmiot zamówienia i tym samym postępowanie podzielone zostało na pięć części, które odpowiednio dotyczy zagospodarowania terenów: 1) Część 1 – Musialika i Alojzjanów, której zakres obejmuje w szczególności: a) zagospodarowanie terenu po wyburzeniach przy ul. Musialika 1 i 3, - budowa placu zabaw, - wykonanie ogródków ziołowo-warzywno-kwiatowych, - zakup i montaż 3 ławek i 3 koszy (zgodnie z pkt. 3.2.4 PFU), b) zagospodarowanie terenu po wyburzeniach budynku wraz z oficyną przy ul. Alojzjanów 28 i oficyną przy ul. Alojzjanów 26, - budowa placu zabaw, - wykonanie ogródków ziołowo-warzywno-kwiatowych, - zakup i montaż stojaka na rowery, UWAGA Zamawiający wyjaśnia, że w zakresie wykonania ogródków sąsiedzkich przy ul. Musialika 1 i 3 należy zaprojektować i wykonać około 30 m2 ogródka, a nie jak wskazano około 300 m2. 2) Część 2 – Szynol i Pszczyńska/Sienna, której zakres obejmuje w szczególności: a) zagospodarowanie terenu przy wyburzonym budynku przy ul. Pszczyńskiej i Siennej, - budowa placu zabaw, b) zagospodarowanie terenu skweru „Szynol”, - budowa boiska wielofunkcyjnego przeznaczonego do piłki ręcznej i koszykówki, - budowa zestawów do ćwiczeń Parkour, - rozbudowa istniejącej siłowni oraz placu zabaw, - budowa wiaty ogrodowej, - nasadzenie 56 szt. drzew liściastych, - nasadzenie 30 szt. drzew iglastych, - nasadzenie 198 krzewów. UWAGA 1 Zamawiający wyjaśnia, że dla projektowania i wykonania placu zabaw na terenie skweru Szynol należy przyjąć minimalną powierzchnię urządzenia zabawowego 100 m2. UWAGA 2 W poz. 3.2.9.11 PFU wymiary boiska do gry w piłkę ręczną i koszykówkę 50x26 m zostały podane w świetle ogrodzenia boiska. Nawierzchnia poliuretanowa do gry winna wynosić około 42x22 m. Pozostała część boiska zgodnie z PFU od strony wejścia winna być z kostki betonowej. 3) Część 3 – Musialika 18 i Kochanowskiego/Reymonta/Królowej Jadwigi, której zakres obejmuje w szczególności: a) zagospodarowanie terenu po wyburzeniach przy ul. Musialika 18, - budowa placu zabaw, - usunięcie 1 szt. drzewa, b) zagospodarowanie terenu przy ul. Reymonta/Kochanowskiego/Królowej Jadwigi, - budowa placu zabaw, - usunięcie 19 szt. drzew, - nasadzenie 10 szt. drzew. 4) Część 4 – Plac Barbary, której zakres obejmuje w szczególności: a) zagospodarowanie placu św. Barbary, - budowa fontanny posadzkowej - budowa sceny ze ścianka wspinaczkową - wykonanie trampolin ziemnych wraz z urządzeniem interakcyjnym - wykonanie zieleńców - zakup i montaż 8 koszy i 8 ławek. UWAGA W poz. 3.2.7.7 PFU podano wymiary całego terenu 50x70 m. W ramach zagospodarowania terenu należy przewidzieć zieleńce, place pod urządzenia oraz scenę. Powierzchnia z kostki granitowej ograniczy się do około 2 000 m2. 5) Część 5 – Alojzjanów/Musialika, której zakres obejmuje w szczególności: a) zagospodarowanie terenu przy ul. Alojzjanów a parkingiem przy ul. Staffa, - budowa siłowni i ścieżki zdrowia, b) zagospodarowanie terenu przy ul. Alojzajnów/Musialika, - budowa Skateparku - usunięcie 6 szt. drzew - nasadzenie 17 szt. drzew, - zakup i montaż 4 ławek i 4 koszy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w kwocie: Część 1 postępowania - 10 000,00 zł Część 2 postępowania - 22 000,00 zł Część 3 postępowania - 40 000,00 zł Część 4 postępowania - 23 000,00 zł Część 5 postępowania - 25 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.) 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia winno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta (Zamawiającego – tj. Gmina Bytom – Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) okres ważności (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), e) oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank O/Bytom: 47 1560 1049 2336 1290 4000 0003, z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła - „Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Rozbarku – Zagospodarowanie terenów – wadium cześć ………..” 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego – 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro, sekretariat). 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty (Załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do siwz) 2) oświadczenia, o których mowa w części V pkt 1 siwz oraz jeżeli dotyczy 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem, 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działają wspólnie - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem, Należy złożyć oryginał dokumentu/ dokumentów dot. zobowiązania podmiotu trzeciego, 5) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 5. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp – oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z ww. informacjami na stronie internetowej. UWAGA: W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach