Przetargi.pl
Stworzenie i udostępnienie dedykowanego środowiska edukacyjnego opartego na platformie e-learningowej.

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7885193, 7885194, 7885195 , fax. 017 7885193, 7885194
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu
    ul. Wyspiańskiego 6 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7885193, 7885194, 7885195, fax. 017 7885193, 7885194
    REGON: 69048170000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka administracyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stworzenie i udostępnienie dedykowanego środowiska edukacyjnego opartego na platformie e-learningowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje utworzenie, udostępnienie i obsługę dedykowanego środowiska edukacyjnego opartego na platformie e-learningowej: 1. utworzenie środowiska edukacyjnego w oparciu o narzędzia open source o następującej funkcjonalności: 1) zapewnienie dostępu do platformy w języku polskim dla około 150 nauczycieli i nie więcej jak 10.000 uczniów z terenu powiatu mieleckiego, dostępnej przez przeglądarkę internetową 2) platforma musi obsługiwać standard SCORM (Sharable Content Object Reference Model) 3) dostosowanie grafiki platformy do potrzeb Zamawiającego 4) utworzenie strony startowej dla platformy 5) udostępnienie kursu obsługi platformy w formie e-learningowej dla wszystkich użytkowników (samouczek) 6) udostępnienie kursu wprowadzającego w zagadnienia e-learningu 7) utworzenie i obsługa forów dla nauczycieli prowadzących szkolenia 8) platforma będzie udostępniana przez Wykonawcę w sposób ciągły (tj. 24 godz. na dobę) 9) pojemność utworzonej platformy 1 TB 10) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia platformy w ciągu 24 godzin od momentu podpisania umowy 11) Nadanie przez Wykonawcę osobom wskazanym przez Zamawiającego (nie więcej jak 5) pełnych uprawnień administracyjnych (w tym konfiguracji platformy, tworzenia, modyfikacji i usuwania uprawnień i kont użytkowników) 12) zapewnienie użytkownikom platformy możliwości tworzenia i edycji struktury platformy 13) zapewnienie użytkownikom platformy pomocy technicznej polegającej m.in. na udostępnieniu na platformie edukacyjnej systemu pomocy w języku polskim w wersji tekstowej 2. Zapewnienie stabilności działania środowiska edukacyjnego: 1) Aktualizacja oprogramowania platformy, zabezpieczenia przed włamaniami, archiwizacja danych 2) obsługa techniczna strony startowej platformy 3) zabezpieczenie antywirusowe i antyspamowe 4) Wykonawca zobowiązany jest na 15 dni przed upływem terminu umowy do przeniesienia danych (w tym opracowanych w trakcie projektu kursów) na kompatybilną platformę wskazaną przez Zamawiającego 5) w zakres obsługi platformy jest także każdorazowe odtworzenie platformy wraz ze wszystkimi danymi w razie awarii w ciągu 24 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającego o awarii 6) w zakresie obsługi platformy Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia 5 pracowników Zamawiającego (szkolenie obejmować musi elementy praktyczne) w trybie stacjonarnym w siedzibie Zamawiajacego. Wymiar szkolenia musi obejmować 8 godzin zegarowych, szkolenie musi się odbyć w terminie do 7 dni od daty uruchomienia platformy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724150002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podst. art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Posiadanie doświadczenia z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się wykonaniem przynajmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć utworzenie i udostępnienie platformy e-learnigowej dla co najmniej 10.000 użytkowników 4. Dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi doświadczenie w realizacji podobnych projektów. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 1-4 wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów załączonycyh do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24, ust. 1 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lata w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć utworzenie i udostępnienie platformy e-learnigowej dla co najmniej 10.000 użytkowników z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną